اولویت های پژوهشی

رییس گروه پژوهش و مطالعات معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تبریز از تمدید زمان انتشار فراخوان پژوهشی مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز سال آینده خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، دارا باقری با اعلام خبر فوق، گفت: علاقه مندان می توانند نظرات و پیشنهادات خود را در قالب پروپوزال تا پایان بهمن سال جاری ارائه دهند.

وی افزود: در راستای تحقق اهداف و برنامه های مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز، فهرست اولویت های پژوهشی سال جاری و عناوین رساله ها و پایان نامه های مورد حمایت اعلام شد.
باقری اظهار کرد: پژوهشگران علاقه مند می توانند مطالب خود را در مرحله پروپزال برای بررسی بیشتر به آدرس ذیل ارسال کنند تا پس از اعلام نتایج، پروپزال مربوطه را در قالب پایان نامه ارائه دهند.
به گفته وی، علاقه مندان می توانند فرم پژوهش مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز (لینک زیر) را پر کرده و به مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز واقع در انتهای خیابان توانیر نرسیده به اتوبان پاسداران، خیابان شفیع زاده، ساختمان مرکز پژوهش ها ارسال کنند.
رییس گروه پژوهش و مطالعات معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تبریز یادآور شد: چنانچه پژوهشگران عناوین دیگری را هم در نظر داشته باشند می توانند پیشنهاد خود را ارائه دهند تا در صورت تصویب شورای پژوهشی، در فراخوان گنجانده شود.
به گفته باقری، اولویت های پایان نامه ای و پژوهشی در لینک ذیل مشروح است.
اولویت های پایان نامه ای مرکز پژوهش های شورا و شهرداری تبریز
/Uploads/User/۱۲۵۷/files/motafarrege/۱P.pdf

اولویت های پژوهشی مصوب مرکز پژوهش های شورا و شهرداری تبریز
/Uploads/User/۱۲۵۷/files/motafarrege/۲p.pdf

فرم پروپوزال
https://shora.tabriz.ir/Uploads/User/۱۲۵۷/files/motafarrege/۳.doc

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.