سردیس تجلایی

شهردار منطقه ۳ تبریز از نوسازی تندیس های شهدا در سطح منطقه ۳ تبریز خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، داوود طالب نژاد با اعلام این خبر گفت: در راستای تکریم مقام شامخ شهدا و گرامیداشت فداکاری ایشان، همزمان با اصلاح تابلوهای معابری که به نام شهدا مزین شده، تندیس ها و سردیس های موجود در سطح منطقه نوسازی و بازسازی می شود.

او اعلام کرد: شهرداری منطقه ۳ تبریز آماده است که تمامی تندیس های مربوط به شهدای والامقام را که در طول گذر زمان آسیب دیده اند نوسازی کند حتی اگر تندیس ها متعلق به مجموعه ها و نهادهای دیگر باشد.

شهردار منطقه ۳ تبریز یادآور شد: علاوه بر اینکه کارشناسان شهرداری منطقه ۳ با بازدیدهای میدانی، تندیس های نیازمند به نوسازی را شناسایی می کنند، از شهروندان عزیز نیز خواهشمندیم که در صورت مشاهده، حتما به روابط عمومی شهرداری منطقه گزارش دهند تا در اسرع وقت نسبت به نوسازی و بازسازی تندیس یا سردیس شهدا اقدامات لازم صورت بگیرد.

طالب نژاد افزود: به عنوان مثال سردیس شهید علی تجلایی که پیش تر در خیابان شهید منتظری تبریز نصب شده بود، به مناسبت هفته دفاع مقدس نوسازی می شود.

به گفته شهردار منطقه ۳ تبریز، در قالب این پروژه زیباسازی، تندیس مربوط به شهید تجلایی در این منطقه بازسازی شده و بعد از بازسازی، رنگ آمیزی مجدد می شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.