آیرال خبر- تیم والیبال شهرداری تبریز با نامه تهدیدآمیز خود موفق شد بازیکن بومی‌‌اش را از تیم پیام مشهد پس بگیرد.

به گزارش آیرال خبر، بعد از اینکه امین اسمعیل‌نژاد بازیکن تیم والیبال شهرداری تبریز طی انتقال غیرقانونی به تیم پیام مشهد منتقل شد، تبریزی‌ها طی نامه‌ای به فدراسیون والیبال تهدید کردند که اگر این بازیکن به ترکیب تیم‌شان بازنگردد در ادامه لیگ برتر شرکت نمی‌کنند.

در همین راستا، تهدید نماینده والیبال تبریز جواب داد و آنها با این نامه تهدیدآمیز حرف خود را به کرسی نشانده و با احقاق حق‌ موفق شدند بازیکن بومی‌شان را از تیم مشهدی پس بگیرند.

اما شهرداری‌چی‌ها که ۴ بازیکن خود را هم با حکم کمیته انضباطی از دست داده بودند، خیلی زود توانستند نفرات جدید جایگزین کنند که آنها در تمرین روز گذشته این تیم نیز حضور داشتند.

فرهاد نظری‌افشار، حمید سوسن‌آبادی، حسن صنوبر و معین رحیمی یاران جدید تیم تبریزی را تشکیل می‌دهند که در این بین صنوبری و رحیمی پیش‌تر در این تیم عضویت داشته و به عبارتی به جمع یاران پیشین خود بازگشته‌اند.

همچنین در بین نفرات جدید نظری افشار و صنوبری بازیکنانی هستند که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی بزرگسالان کشورمان را دارند و معین رحمیی نیز در تیم‌های پایه تیم ملی به میدان رفته است.

حالا با جذب این بازیکنان مجرب باید دید شاگردان عادل بناکار در نیم‌فصل دوم دور مقدماتی لیگ برتر والیبال چه روندی را طی خواهند کرد و آیا آنها موفق به حضور در مرحله پلی‌آف می‌شوند یا خیر؟

نماینده والیبال تبریز که در هفته آغازین دور برگشت با قرعه استراحت روبه‌رو بود، طبق برنامه در نخستین گام از نیم‌فصل دوم مسابقات روز چهارشنبه در دیداری خارج از خانه به مصاف کاله مازندران خواهد رفت.

ناگفته نماند تیم شهرداری تبریز در پایان دور رفت با کسب ۵ پیروزی و ۷ شکست و مجموع ۱۵ امتیاز در رده دهم جدول سیزده تیمی این مسابقات قرار گرفت.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.