مدیریت پسماند

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز از تهیه بانک اطلاعاتی از داده های مکانی و آماری مدیریت پسماند تبریز در محیط GIS خبر داد.

به گزارش آیرال خبر، علیرضا اصغری در گفتگو با شهریار با بیان این مطلب افزود: این اقدام با هدف تهیه بانک اطلاعاتی داده های مکانی و آماری مدیریت پسماند تبریز به تفکیک مناطق دهگانه انجام شده است.

وی با بیان اینکه امروزه برنامه ریزی های کلان و خرد به عنوان ابزار اصلی یک مدیریت شهری موفق مطرح است، افزود: دستیابی به برنامه ریزی اصولی تنها در سایه وجود سیستم آماری دقیق و به روز محقق می شود.

اصغری ادامه داد: به همین منظور و همچنین شناسایی دقیق نیازهای شهر در حوزه مدیریت پسماند و جلب رضایت شهروندان بانک اطلاعاتی مکانی و آماری به تفکیک مناطق دهگانه تبریز تهیه می شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز گفت: یکی از این برنامه ریزی ها مربوط به مدیریت دفع پسماندهای شهری تبریز است که با توجه به اهمیت موضوع، سازمان اقدام به تهیه داده ها و اطلاعات کاربردی در زمینه مدیریت پسماندها به صورت برداشت های میدانی و تهیه لایه های GIS کرده است تا بانک اطلاعاتی قوی تهیه شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.