سیدمحمد ثابتی

آیرال خبر- مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری تبریز، با اعلام این خبر گفت: فرایند تهیه نقشه راه نوسازی و تحول در مدیریت و نظام اداری شهرداری تبریز از بدو تشکیل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری تبریز در دستور کار بوده است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، سیدمحمد ثابتی با اشاره به اینکه تهیه این نقشه با توجه به خواست شورای اسلامی شهر و منویات شهردار تبریز در دستور کار قرار گرفته است، اظهار کرد: ترسیم این نقشه راه منطبق با برنامه‌های توسعه و چشم‌انداز شهرداری تبریز بوده و بر اساس این نقشه راه، تحول راهبردی در برنامه ریزی نیروی انسانی شهرداری، مدیریت عملکرد منابع انسانی و واحدهای شهرداری است.

وی تصریح کرد: روش‌های ساماندهی ساختار و تشکیلات سازمانی، آموزش اثربخش منابع انسانی، نظام جبران خدمات موثر، ارتقاء سلامت اداری و توسعه شهرداری الکترونیک در این نقشه پیش بینی شده است.

مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری تبریز تلاش و جدیت نزدیک به دو سال کار دقیق کارشناسی، توجه به اسناد بالادستی وزارت کشور و سازمان شهرداری ها و دهیاری ها، دستورالعمل ها و قوانین مرتبط در حوزه های مختلف و همچنین تعامل و هماهنگی با مراکز علمی و پژوهشی و دانشگاهی را در تهیه این سند از ویژگی های مهم آن برشمرد.

ثابتی پیاده سازی مراحل این نقشه را در تبیین برنامه ها، سیاست‌ها و پروژه های تحول نظام اداری موثر دانست و امیدواری کرد: با تحقق خط مشی های تعریف شده در آن می توان گام مهمی در بهبود نظام اداری و کسب رضایت مندی شهروندان برداشت.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.