سازمان فرهنگی

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز گفت: توجه به موضوعات شهروندی در رسانه ها، به افزایش آگاهی عمومی منجر می شود.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار و روابط‌ عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز، میکائیل نظری در دیدار با معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان، خاطرنشان کرد: موضوعات شهروندی مسائلی گسترده و فراگیر است که جز با همدلی همگانی و آگاهی عمومی به نتیجه مطلوب نمی رسد.

وی افزود: توجه به این موضوع در رسانه ها تلاش برای جریان سازی در میان افکار عمومی یکی از موثرترین راهکارهاست که همواره به کسب نتیجه مطلوب براساس مطالعه در میان تجارب سایر جوامع منجر شده از این منظر نیز می توان راهکاری برای این موضوع در تبریز گشود.

نظری با اشاره به جایگاه زیر مجموعه های جهاد دانشگاهی استان و رسانه های متبوع آن گفت: این مجموعه با رسانه های اثرگذار توانسته کارنامه ای درخشان از خود برجای بگذارد و سازمان نیز این انتظار را دارد که در این راستا کمک حال جریان فرهنگی تبریز باشد.

دکتر احد حاجی بلند نیز در این دیدار با قدردانی از همراهی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز در رویدادهای فرهگی هنری تبریز خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی استان با بهره گیری از امکانات و ظرفیت های خود در تلاش است تا گامی در راستای فرهنگ سازی موثر برای بالندگی شهر تبریز بردارد.

وی افزود: این مجموعه با دارا بودن دو خبرگزاری ایسنا و ایکنا و نیز مرکر افکار سنجی دانشجویی و سایر نهادهای مرتبط آمادگی خود را برای تامین این موارد اعلام می کند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.