آسفالت

شهردار منطقه ۴ تبریز از توزیع بیش از ۱۱ هزار تن آسفالت طی سه ماه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، اکبر امجدی با بیان این خبر افزود: به‌منظور بهسازی معابر و تسهیل تردد وسایل نقلیه و عابرین، شهرداری منطقه چهار نهضت آسفالت‌ریزی معابر و محلات را در دستور کار خود قرار داده تا به یکی از نیازهای اساسی شهروندان پاسخ گوید.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال‌جاری در بخش آسفالت حرکت جدی را در سطح حوزه آغاز کردیم، اظهار داشت: در برخی از معابر و مسیرها روزانه بیش از ۲۰۰ تن آسفالت پخش شد.

شهردار منطقه ۴ تبریز با اشاره به توسعه زیرساخت‌های تاسیساتی در طی سال‌های اخیر، عنوان کرد: این امر سبب شده تا بخش عمده‌ای از سطح حوزه نیازمند ترمیم و بهسازی آسفالت باشد.

امجدی با بیان اینکه در سه ماه نخست امسال، بیش از ۱۱ هزار تن آسفالت پخش شده است، تصریح کرد: با تامین منابع مالی و طبق اولویت‌بندی این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

وی بیان داشت: کوی کودکستان، کوچه شهید جوادی‌فام، شهید باهنر، گلسار، نگارستان، غزل، امام رضا، شهرک آذربایجان، گلستان، گلزاری، شهید انصاری‌فر، شهید چمران، شهید غفاری، شریفی ۱۰، شهید ابراهیم‌زاده، شهید حیدرنژاد، توحید و خیابان ۱۷ شهریور قدیم از معابری هستند که آسفالت‌ریزی شده‌اند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.