تبریز

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۱۰ تبریز از توزیع بیش از ۸ هزار تن آسفالت در سطح حوزه، طی شش ماه نخست امسال خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، یاشار صندوقساز با اعلام این مطلب اظهار داشت : در راستای ارایه خدمات مطلوب به شهروندان و نیز به حداقل رساندن نارسایی‌های شهری، عملیات آسفالت معابر سطح شهر به طور جدی در دستور کار شهرداری قرار دارد.

وی تصریح کرد: در شش ماه نخست امسال، شاهد تجربه مهمی در وسعت، کیفیت و توزیع متوازن برنامه‌های آسفالت‌ریزی در سطح این منطقه بودیم؛ بر این اساس، مجموعاً ۸ هزار تن آسفالت پایدار از محلات و معابر بصورت مستمر و شبانه روزی بدون وقفه با نظارت معاونت فنی و عمرانی با هدف تسهیل در تردد وسایل نقلیه و افزایش مقاومت لایه های زیرین معابر با هزینه‌ای بالغ بر ۳۴ میلیارد ریال، توزیع و اجرا شده‌است.

معاون فنی و عمرانی منطقه تعداد خیابان و محلات بهره مند از این خدمات را  ۲۴ مورد عنوان کرد و افزود : محلات ۴۲ متری انقلاب، خیابان مفتح، خیابان لیلابی، کوثر شرقی، چندین کوچه در خیابان شمس تبریزی، شهرک ارم، سربازشهید و … از جمله محلات و معابری هستند که در شش ماهه ابتدایی سال آسفالت ریزی شده اند.

 وی افزود: در صورت مساعد بودن شرایط جوی، در ماه های آینده نیز توزیع آسفالت در سطح معابر مختلف منطقه ادامه خواهد داشت.

صندوقساز با اشاره به اینکه استاندارد آسفالت، در برنامه‌های آسفالت‌ریزی منطقه مورد تاکید مدیریت منطقه است، خاطرنشان کرد: با توجه به در پیش بودن فصل سرما، عوامل فنی و عمرانی منطقه، تمام تلاش خود را برای تحکیم بستر محلات و مسیرهای سطح حوزه به کار گرفته‌اند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.