قربانیان

آیرال خبر- معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز از توزیع ۳ هزار تن آسفالت برای لکه‌گیری معابر و خیابان‌های سطح شهر در راستای طرح استقبال از بهار خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، محمدرضا قربانیان تبریزی  در جلسه شورای مدیران شهرداری تبریز گفت: اواخر سال جزو مواقع پرکار شهرداری به شمار می‌آید و در همین راستا از اول اسفند به دستور شهردار تبریز طرح استقبال از بهار را در مناطق ۱۰ گانه آغاز کرده‌ایم.

وی «تبریز، شهر همیشه تمیز» را شعار طرح استقبال از بهار امسال دانست و تصریح کرد: ۱۰ آیتم جدید از جمله لکه‌گیری آسفالت سطح شهر، تمیزسازی کانال‌ها و معابر، جمع‌آوری نخاله‌ها و پسماند و ساماندهی سد معبر برای طرح استقبال از بهار تعریف شده و اجرا می‌شود.

قربانیان اعلام کرد: در طول ۱۵ روز حدود ۳ هزار تن آسفالت صرفا برای لکه‌گیری سطح خیابان‌ها و معابر اصلی از سازمان عمران خریداری و بین مناطق توزیع شده است.

وی ساماندهی دستفروشان را نیز یکی از اولویت‌های شهرداری تبریز دانست و توضیح داد: متاسفانه برای ساماندهی دستفروشان همتی جمعی از سوی ارگان‌های مختلف وجود ندارد اما شهرداری تبریز سعی می‌کند به وظیفه خود در این حوزه عمل کند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.