تبریز

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از توسعه فضای سبز محدوده شرقی شهر با احداث فضای سبز در تقاطع اتوبان شهید کسایی و کنار گذر شمالی در پیشانی طرح تبادل امام علی(ع) خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، علی مدبر با اشاره به اهمیت توسعه فضای سبز در ورودی های شهر، گفت: بر این اساس و با هدف افزایش سرانه فضای سبز شهری، فاز نخست احداث فضای سبز در تقاطع اتوبان شهید کسایی و کنار گذر شمالی در پیشانی طرح تبادل امام علی(ع) با همکاری شهرداری منطقه ۵ آغاز شده است.

وی افزود: این طرح با کاشت انواع درخت و درختچه در این محدوده از قبیل کاج سیاه، سرو خمره ای، ارغوان، یاس طاووسی و ژونی پرس وارد فاز اجرایی شده است.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در خصوص نحوه اجرای طرح نیز بیان کرد: این عملیات با احداث تراسهای یک متری صورت می گیرد که با هدف افزایش کیفیت این تراسها نیز، تجهیزات فنی مانند دوربین های نقشه برداری و کارشناسان متخصص به کار گرفته می شوند.

مدبر در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: با توجه به اهمیت این قسمت از شهر به عنوان ورودی اصلی، همزمان با این اقدامات، عملیات مربوط به تثبیت خاک نیز با استفاده از بلوکهای سیمانی و اجرای آبیاری قطره ای در حال اجرا است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.