قدوسی

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کلانشهر تبریز گفت: توسعه و گسترش ورزش بخصوص ورزش هدفمند که همراه با تکامل جسمی، تکامل روحی را نیز به جامعه و جوانان تزریق کند، از جمله مهم‌ترین برنامه‌های این سازمان است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین قدوسی، در رابطه با تلاش دشمنان در راستای رسیدن به اهداف ترسیم شده در تهاجم فرهنگی، اظهار داشت: جامعه ما امروز در معرض تهاجم فرهنگی دشمن بخصوص در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته و به محلی تبدیل شده که دشمن بتواند از این راه در جامعه ما نفوذ کند. متأسفانه تا حدودی هم در این امر موفق بوده است.
وی در مورد نقش ورزش برای مقابله با تهاجم فرهنگی، گفت: توسعه و گسترش ورزش بخصوص ورزش هدفمند که همراه با تکامل جسمی، تکامل روحی را نیز به جامعه و جوانان تزریق کند، از جمله مهم‌ترین برنامه‌ها بوده و ما حاضر هستیم در این زمینه سرمایه‌گذاری کنیم.
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کلانشهر تبریز افزود: شهرداری تبریز تاکنون در ایجاد مراکز فرهنگی و ورزشی فعالیت خوبی داشته و آمادگی بیشتری هم برای فعالیت در ادامه کار داریم.
قدوسی ادامه داد: هر چقدر که ما در راستای اهدافمان پیش برویم، دشمن به همان اندازه خلع سلاح می‌شود. فعالیت بیشتر ما می‌تواند مانع رسیدن دشمن به اهدافش شود. از کارکنان مجموعه نیز قدردانی کرده و درخواست می‌کنم پس از تغییرات صورت گرفته، فعالیت‌های خود را چند برابر کنند تا این کمبود در جامعه رفع شود.
وی در پایان گفت: با توجه به اینکه شخصاً در رابطه با مسائل ورزشی پیگیر و علاقه‌مند هستم، امیدوارم این بخش روح تازه‌ای گرفته و بتوانیم قدم‌های خوبی در این راستا برداریم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.