اتوبوس های دودزا

آیرال خبر- کمبود قطعات و لوازم مورد نیاز، نبود نقدینگی و عدم تخصیص اعتبار موجب توقف ۳۰ دستگاه اتوبوس‌ در تعمیرگاه‌ها شده و این درحالی است که چرخه حمل و نقل عمومی نیازمند ارائه خدمات با تمام امکانات موجود به شهروندان است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از  شهریار به نقل از شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه، فرخ جلالی مدیرعامل این شرکت با اعلام این مطلب گفت: تامین لاستیک با سایز مناسب به خصوص برای اتوبوسهای بنز ۳۱۵ در حال حاضر با مشکل مواجه شده و این امر مشکلاتی را در خدمات رسانی برای ناوگان اتوبوسرانی به‌وجود آورده است.

وی با بیان اینکه اتوبوس‌ها همواره به تعمیرات دوره‌ای، تعویض روغن و قطعات مصرفی نیاز دارند، افزود: به همین دلیل همواره تعدادی از اتوبوس‌ها به دلیل کمبود قطعات و لوازم مورد نیاز و همچنین نبود نقدینگی و عدم تخصیص اعتبار در تعمیرگاه‌ها متوقف است .

جلالی عنوان کرد: در حال حاضر تعداد ۳۰ دستگاه اتوبوس در بخش دولتی و خصوصی به علت نبود لاستیک متوقف است و امیدواریم با حل این مشکل، اتوبوس های فوق در چرخه حمل و نقل عمومی قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه در پایان یادآور شد: مکاتباتی برای تهیه لاستیک اتوبوس ها با فرماندار و مدیرکل صنعت و معدن انجام شده که امیدوار هستیم با تامین هرچه زودتر این تایرها، بتوانیم خدمات حمل و نقل عمومی ایمن و مناسب برای شهروندان و مسافران عزیز ارائه نماییم. در غیر این صورت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان با مشکل روبرو می شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.