گزارش تصویری: آسفالت ریزی اساسی معابر تبریز همچنان در دستور کار شهرداری

آیرال خبر- مدیر عامل سازمان عمران شهرداری تبریز از تولید و پخش ۱۲۰ هزار تن آسفالت طی سال جاری در سطح شهر تبریز خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، بابک شریفی با اعلام این خبر اظهار داشت: مجموعه کارکنان و زحمتکشان تامین آسفالت سازمان عمران تمام همت و تلاش خود را  بر تولید با کیفیت و پخش اصولی آن در سطح شهر قرار داده اند.

وی گفت: سازمان عمران تبریز به عنوان متصدی اصلی تولید آسفالت در شهر تبریز با شناخت اهمیت تولید با کیفیت وبهره گیری از تمام توان اجرائی، فنی و علمی همیشه در صدد نوآوری و بهره گیری از تکنولوژی های روز در تولید آسفالت بوده و با تجهیز کارخانجات به سیستم جدید و همچنین ابزار آزمایشگاهی نو، تلاش دارد بصورت مستمر کیفیت آسفالت را بهبود بخشد.

شریفی با اعلام اینکه در ۹ماهه گذشته  سال جاری برای سازمان عمران شهرداری تبریز سال پرکاری بالاخص از حیث تولید آسفالت و اجرای نهضت آسفالت بوده افزود: این سازمان در کنار سایر پروژه های عمرانی تحت اجرا، اعم از آماده سازی شهرک خاوران، کانال فرشته، میدان آذربایجان، مقبره الشعرا، بند انحرافی شهید مدنی، بهسازی ایستگاههاBRTو … توجه ویژه ای به اجرای اصولی نهضت آسفالت داشته و در سال جاری نزدیک به ۱۲۰ هزار تن آسفالت در کارخانجات سازمان تولید و در سطح شهر پخش شده است.

شریفی در خصوص پخش آسفالت افزود: بعد از تولید استاندارد در سه بخش، آسفالت در سطح شهر پخش و اجرا می شود که اجرای آسفالت های اساسی و روکش با حجم بالا از طریق سازمان عمران و اجرای آسفالت محلات و معابر فرعی و کوچه ها و لکه گیری ها از طریق اکیپ های پیمانکاری مناطق و کارگاه های امانی مناطق دهگانه شهرداری تبریز اجرا می شود.

وی گفت : بی شک اجرای اصولی و با کیفیت اسفالت نیازمند دقت بیشتر و رعایت استاندارد های آسفالت ریزی و پخش را می طلبد که زحمتکشان و متخصصان سازمان و همکاران مناطق با دقت در این مسئله تمام تلاش خود را جهت ماندگاری و اجرای کیفی بیشتر آسفالت ریزی بکار می بندند.

مدیر عامل سازمان عمران تبریز در ادامه گفت : با شروع فصل عمرانی و مناسب بودن شرایط جوی ودر راستای برنامه های تدوینی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرداری تبریز و استقبال از بهار کارخانجات آسفالت سازمان شبانه روز تلاش خواهند کرد تا در ادامه نهضت اسفالت با همکاری و تلاش معاونت های عمرانی، خدمات شهری و مسئولین آسفالت مناطق شاهد ارتقاء بیشتر وضعیت معابر بالاخص از امر لکه گیری و ترمیم چاله های ایجاد شده از فصل زمستان و یخبندان خواهیم بود.

شریفی ادامه  داد: در سال جاری علاوه بر آسفالت معابر، کوچه ها و محلات و لکه گیری معابر اصلی و فرعی از طریق مناطق دهگانه شهرداری تبریز، آسفالت ریزی عمده خیابان فیضیه نیروی هوائی، زیرگذرصاحب الامر، خیابان ملاصدرا (کمربندی میانی)، چهارراه شهید بهشتی، تقاطع غیر همسطح نصر (ولیعصر)، رمپ خروجی وادی رحمت، کوی گلستان، رمپ شمال شرقی افلاک نما، کوی بابک، خیابان شیر پگاه، سازمان میادین، میدان آذربایجان، خیابان شهید برگی لاله، جاده سبزیکاران، راه دسترسی استادیوم یادگار  امام (ره) و … از طریق اکیپ های اسفالت سازمان عمران اجرا شده است.

وی گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام یافته و با اولویت بندی معابر پر تردد و شریان های اصلی و مناطق کم برخوردار با شروع فصل عمرانی عملیات نهضت آسفالت مجدد اجرا خواهد شد.

شریفی در خصوص سایر پروژه های عمرانی گفت: اجرای عملیات باقی مانده صفه مقبره الشعرا، تکمیل نواقص نگارخانه مقبره الشعرا، اجرای عملیات احیاء باغ دوکمال، احداث استخر پارک یادگار امام (ره)، تقاطع ارتش به آزادی، تقاطع های خیابان ملاصدرا، پارک بزرگ تبریر، پارک موزه دفاع مقدس و همچنین پروژه های عمرانی دیگر بر اساس بودجه سال ۹۷ و ۹۸ شهرداری تبریز در دستور کار مطالعات، طراحی و مناقصه بوده و امیدواریم بعد از تصویب مراحل مطالعاتی و طراحی و با شناسایی پیمانکار ذیصلاح عملیات اجرائی آنها نیز شروع خواهد شد.

مدیر عامل سازمان عمران تبریز در پایان به سایر برنامه های تدوینی اشاره داشت و گفت : تهیه سند چشم انداز ۵ ساله برای سازمان عمران برای اولین بار و در راستای ارتقا کمی و کیفی نحوه اجرای پروژه های عمرانی، ارتقا سیستم تهیه و پخش آسفالت، تاسیس اکیپ امانی و تجهیز ماشین آلات عمرانی از جمله برنامه های تدوینی و هدف گذاری این سازمان  در سال آتی خواهد بود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.