دیدار تیم های فوتبال شهرداری تبریز و شهرداری ماهشهر

شهردار تبریز گفت: توهین عده‌ای از تماشاگران فوتبال به خانواده رسول خطیبی اقدامی ناپسند بود که باید با عاملان آن برخورد شود.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، ایرج شهین باهر با تاکید بر لزوم جلوگیری از بروز چنین اتفاقات ناخوشایندی در ورزشگاه ها، اظهار کرد: فوتبال به عنوان پرطرفدارترین رشته ورزشی در کل دنیا، در کنار تمام ظرفیت های اجتماعی، گاهی اوقات دچار آسیب هایی جدی می شود که موجبات تاثر و تکدر خاطر قشر قابل توجهی از مردم را فراهم می سازد.

او ادامه داد: در روزهای اخیر خبر فحاشی و اهانت عده ای تماشاگر فوتبال به والده گرامی رسول خطیبی، سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز خاطر بسیاری از همشهریان ما را مکدر کرد. این مادر بزرگوار که در دوران هشت سال دفاع مقدس با تقدیم دو شهید، امنیت و آزادی و شرف برای ملت و کشور ما به ارمغان آورده است، از افتخارات شهرمان به شمار می آید.

شهردار تبریز عنوان کرد: مرحومه فریدی خطیبی، مادر شهیدان حسن و سردار رشید حمید پاکی خطیبی است که این دو فرزند خود را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است. این مرحومه همچنین مادر دو ملی پوش و مربی سازنده فوتبال کشورمان، حسین و رسول خطیبی است که نه تنها برای تبریز و آذربایجان، که برای ایران اسلامی افتخارآفرینی کرده اند.

او با اشاره به لزوم پیگیری این اتفاق از سوی مراجع ذیربط، گفت: به لطف و یاری خداوند و با پیگیری مراجع ذیربط، خواستار برخورد با عاملان این اتفاق ناگوار هستیم و هرگز اجازه نمی دهیم هیچ گونه اهانتی به ساحت مقدس خانواده های معظم شهدا و مادران شیردل این خطه شهیدپرور و قهرمان پرور شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.