مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان از توقف تیمش در خانه ماشین‌سازی تبریز ابراز تأسف کرد.

به گزارش آیرال خبر، میگوئل تکسیرا پس از تساوی یک – یک تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: همانطور که می‌بینید امروز ناراحت و غمگین هستیم. یک بازی سخت را پشت سر گذاشتیم. در نیمه اول ماشین سازی حمله کرد و یک گل زد.

وی افزود: شرایطی به وجود آمد که غیر عادی بود. همه شما اتفاقی که در محوطه جریمه افتاد را دیدید. خودتان می‌توانید آنالیز کنید و بگویید چه شده است. روی مهاجم ما خطا شد اما داور به او کارت زرد نشان داد!‌ در نیمه دوم با تدابیر سرمربی تیم شرایط بهتر شد. در نیمه دوم ما دائم در حال حمله بودیم. سعی کردیم از کناره‌ها فشار بیاوریم، چرا که حریف عمق را بسته بود. خدا را شکر گل زدیم. متوجه نمی‌شوم در یک بازی که ۶ تعویض انجام شده و  ۴-۵ بازیکن روی زمین افتادند فقط ۳ دقیقه وقت اضافه اعلام شده است. اجازه داده نشد که برنده شویم. شاید این مسئله به شرایط بازی برگردد. گاهی نمی‌خواهیم کسی را مقصر بدانیم.

مربی تیم فوتبال سپاهان در ادامه با بیان اینکه ما می‌دانیم باشگاه ماشین‌سازی با تراکتورسازی ارتباط دارد، گفت: ما می‌دانیم آنها سعی کردند کاری کنند تا ما نتوانیم به رده‌های بالایی جدول صعود کنیم.  مالک این دو باشگاه (ماشین‌سازی و تراکتورسازی) یک نفر است و هواداران تراکتورسازی امروز به تیم  شهرشان کمک کردند تا نتیجه بگیرد. حالا هم ما باید سرمان بالا بگیریم. از هواداران خودمان هم تشکر می‌کنم که به ورزشگاه آمدند. ما به راه‌مان ادامه می‌دهیم.

تکسیرا در ادامه تأکید کرد: اگر بخواهم نظر خودم را بگویم ما در نیمه اول خوب کار نکردیم. در نیمه دوم تلاش کردیم تا برنده زمین را ترک کنیم. در نیمه دوم در صحنه‌ای توپ به دست حریف برخورد کرد و بسیار مشکوک بود. باید قضاوت‌ها عادلانه باشد. اگر خطایی در یک طرف اعلام می‌شود باید مشابه آن صحنه برای تیم مقابل هم خطا گرفته شود. متاسفم، قضاوت برای هر دو تیم عادلانه نبود.

تکسیرا در مورد اینکه بیشتر به حواشی پرداخته است و ماشین سازی ۱۰ نفره مقابل سپاهان عملکرد بسیار خوبی داشته است و ورود به بحث مدیریت باشگاه ارتباطی به مربی تیم ندارد، عنوان کرد: در هیچ جای دنیا ندیدم که یک نفر مالک ۲ باشگاه‌باشد. اگر این مسئله هست به من بگویید. من از خودمان صحبت را شروع کردم و در ادامه به این مسئله پرداختم. شما آیا بازی را دیدید؟

خبرنگاری به تکسیرا اعلام کرد که در بازی امروز ماشین سازی سپاهان را اسیر خود کرده بود که او در جواب گفت:‌ من گفتم در نیمه اول با مشکل رو به رو شدیم من یک سوال دارم آیا وقت اضافه این بازی ۳ دقیقه بود؟

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.