مدرسه فوتبال فرزندان پاکبانان

دوره آموزش فوتبال ویژه فرزندان پاکبانان شهرداری تبریز با هدف استعدادیابی و معرفی به تیم های باشگاهی استان در تابستان سال جاری برگزار می شود.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، به همت واحد ورزش سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز و با موافقت علیرضا اصغری مدیرعامل این سازمان، دوره آموزش فوتبال فرزندان پاکبانان در ترم تابستان ۹۸ برگزار می شود.

پیش از این چهار دوره آموزش فوتبال برای فرزندان پاکبانان شهرداری تبریز برگزار شده و قرار است پنجمین دوره آن در تابستان ۹۸ برگزار شود.

به گفته محمد علیزاده مدیر ورزش سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز، ثبت نام این دوره آموزشی رایگان است و زمان ثبت نام نیز از ۲۴ اردیبهشت آغاز شده و تا ۲۰ خرداد ادامه دارد. فرزندان متولد ۸۳/۱۰/۱۱ تا ۹۱/۱۰/۱۱ پاکبانان می توانند در این دوره آموزشی فوتبال ثبت نام کنند.

در دوره های گذشته، توجه ویژه ای به موضوع استعدادیابی بین فرزندان پاکبانان به عمل آمده است و تاکنون بیش از ۱۵ بازیکن مستعد در رده های مختلف سنی جذب تیم های باشگاهی استان شده و به اردوهای تیم های ملی نیز راه یافته اند.

در طول برگزاری پنجمین دوره آموزشی در تابستان ۹۸ نیز استعدادیابی از فوتبال آموزان جهت معرفی به تیم های باشگاهی توسط مربیان انجام می شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.