رسول خطیبی، سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز به هواداران این تیم ابراز اطمینان داد که مشکلی از بابت بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالاتی ماشین‌سازان را تهدید نمی‌کند.

خطیبی: هواداران نگران بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی ما نباشند/ بازیکنانم حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت

به گزارش آیرال خبر، رسول خطیبی در نشست خبری پیش از دیدار ماشین‌سازی مقابل سایپا در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: با توجه به اینکه بازی قبل ما مقابل گل‌گهر لغو شد در این هفته سعی کردیم با بازی دوستانه بچه‌ها را در شرایط بازی قرار دهیم. خوب تمرین کرده‌ایم و چیزهایی که بچه‌ها باید انجام دهند به آنها گفته شده است.

«سایپا تیمی جوان و باانگیزه است و برای امتیاز گرفتن به تبریز آمده.»،‌ سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز با بیان این جمله خاطر نشان کرد: آمادگی لازم برای این بازی را داریم و می‌خواهیم سه امتیاز را بگیریم و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد قطعاً امتیازات کامل بازی را می‌گیریم. از لحاظ بدنی شرایط خوبی داریم و از لحاظ محرومیت و مصدومیت مشکلی نداریم. فقط جفرسون مشکل کوچکی دارد که فکر نمی‌کنم برای بازی فردا مشکلی داشته باشد.

وی درباره اینکه تعطیلات چقدر روی آمادگی تیمش تأثیر دارد, اضافه کرد: وقتی بازی ما با گل‌گهر کنسل شد, تمرینات را بر اساس بازی با سایپا تغییر دادیم و دیدار دوستانه را هم برای این دیدار انجام دادیم تا بازیکنان در شرایط مسابقه باشند. این خیلی برای ما خوب بود و مشکلی وجود ندارد اما در کل این تعطیلات به کل لیگ و تیم‌ها ضربه می‌زند و امیدوارم دیگر این مسائل را نبینیم و بازی‌ها به موقع انجام شود، ولی ما مشکلی از این بابت نداریم.

خطیبی درباره رأیی که علیه ماشین‌سازی از سوی فیفا درباره شیمبا صادر شده و این باشگاه از دو پنجره نقل‌وانتقالاتی محروم شده است, تصریح کرد: این مسئله برای سال‌های قبل است و نصیرزاده در این باره توضیح داده است که مشکل خاصی نخواهیم داشت. نصیرزاده اعلام کرده که قانون عوض شده و بعد از پرداخت مبلغ قرارداد, محرومیت دو پنجره باز می‌شود و مشکلی خاصی نخواهد بود. ما به دنبال این هستیم که یکی دو بازیکن مدنظرمان را به تیم اضافه کنیم و این را به باشگاه هم اعلام کردیم. هواداران نگران بسته شدن پنجره نباشند. مشکلی نیست. باشگاه در حال پیگیری است تا مبلغ را پرداخت کند و پنجره نقل‌وانتقالاتی باز شود.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی با اشاره به حمایت هواداران ابراز داشت: ما در بازی قبلی مقابل ذوب‌آهن تا دقیقه 90 عقب بودیم، اما شرایط برد را داشتیم و در نهایت به هدف‌مان رسیدیم. آن برد برای هواداران بود که تا آخر مسابقه به بچه‌ها انگیزه دادند. برای همین بود که ما در آن بازی پیروز شدیم. این موضوع را در همه‌ی بازی‌ها از هواداران انتظار دارم و اینکه حمایت‌مان کنند. الان سه هفته است که بازیکنان ما از لحاظ امتیازی کار بزرگی انجام داده‌اند و دوست داریم این روند را ادامه دهیم.

وی خاطر نشان کرد: هواداران می‌دانند تیم شخصیت پیدا کرده است و امیدوارم فردا هواداران مانند بازی قبل از بچه‌ها حمایت کنند. قطعا با حمایت آنها بازیکنان روحیه‌ مضاعف خواهند داشت. وقتی هواداران به ورزشگاه می‌آیند و بازیکنان می‌بینند که تشویق می‌شوند احساس مسؤلیت می‌کنند و این پتانسیل تیم را بالا می‌برد. بیشتر بازیکنان ما تازه به لیگ برتر آمده‌اند و اگر حمایت ببینند می‌توانند به رده‌های بالاتر بیایند و حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.