تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران سوم آسیا شد

تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران در بازی پر گل با نتیجه ۹ بر یک اندونزی را شکست داد و به مقام سوم این مسابقات دست یافت.

به گزارش آیرال خبر، بازی رده بندی دومین دوره مسابقات فوتسال زیر ۲۰ سال پسران آسیا عصر شنبه در حالی بین تیم‌های ملی ایران و اندونزی در سالن ورزشی شهید پور شریفی تبریز برگزار شد که نزدیک به سه هزار نفر تماشاگر در سالن حضور داشتند.
نیمه نخست این دیدار را نمایندگان ایران، توفانی آغاز کردند و توانستند در دقایق ۳ و ۶ بازی توسط سالار آقاپور، دقیقه ۴ توسط علی اکرمی، دقیقه ۱۱ توسط سجاد سرباز، دقیقه ۱۶ توسط رضا قنبری و دقیقه ۱۷ توسط عرفان حسین زاده، دروازه اندونزی را باز کنند.

با شروع نیمه دوم که بازیکنان اندونزی دیگر انگیزه‌ای برای برد و حتی تساوی نداشتند، باز هم در دقیقه ۲۵ آقاپور و دقیقه ۲۹ مهدی دهقان نژاد گل‌های هفتم و هشتم ایران را به ثمر رساندند تا شاید ناراحتی شکست ۸ بر ۴ مقابل تیم فوتسال ژاپن در مرحله نیمه نهایی را جبران کرده باشند.
در ادامه بازیکنان اندونزی توانستند دقیقه ۳۸ توسط فیلیپو اینزاگی یکی از گل‌های خورده را جبران کنند و اختلاف را به ۷ گل کاهش دهند، اما مهدی دهقان نژاد در واپسین ثانیه‌های بازی گل نهم بازی را به ثمر رساند تا بازی با نتیجه ۹ بر یک به پایان برسد.
همچنین در طول بازی رامادهان زیدانی، محمد ریزکی و بازیکن ذخیره روی نیمکت اندونزی به دلیل اعتراض به داور کارت زرد گرفتند.

ژاپن قهرمان شد!
بر اساس همین گزارش، بازی فینال این دوره از مسابقات از ساعت ۱۸ امروز بین تیم‌های ژاپن و افغانستان برگزار شد که تیم ژاپن توانست با نتیجه ۳ بر یک فاتح این بازی و قهرمان مسابقات شود.


از حواشی بازی می‌توان به حضور پر رنگ طرفداران تیم افغانستان، که دیروز شایعه‌ای مبنی بر ممنوعیت حضور آنها در سالن پور شریفی تبریز در شبکه‌های مجازی انتشار یافته بود، اشاره کرد.


هواداران افغانستانی اغلب با خانواده هایشان در سالن شهید پورشریفی تبریز حاضر شدند که برای حمایت تیم فوتسال کشورشان مقابل ژاپن از آغاز بازی ایران و اندونزی وارد سالن شدند.

در پایان این رقابت ها، سالار آقاپور از ایران آقای گل و ماساشی اوساوا بهترین بازیکن این رقابت‌ها شد و عنوان بازی جوانمردانه نیز به تیم ملی ژاپن تعلق گرفت.

مسابقات فوتسال زیر ۲۰ سال آسیا با حضور ۱۲ تیم به میزبانی تبریز برگزار شد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.