ایده

آیرال خبر- با پایان یافتن مهلت ارسال ایده ها و اختراعات به جشنواره ملی ایده های برتر و اختراعات مدیریت شهری که در تبریز برگزار می شود، از امروز داوری نهایی این جشنواره آغاز می شود.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، در مرحله اول جشنواره ملی ایده های برتر و اختراعات مدیریت شهری ۳۳۰ ایده و ۱۲۰ اختراع در مجموع ثبت شده است که بعداز انجام داوری مقدماتی در هشت محور ۳۹ ایده و ۲۰ اختراع به مرحله نهایی راه پیدا کرده اند.

این جشنواره ملی به منظور استفاده از ایده ها و نظرات صاحب نظران و ایده پردازان در زمینه مدیریت شهری، برگزار می شود.

شهرداری تبریز و بنیاد ملی نخبگان، پنجمین جشنواره ملی ایده‌های برتر و اختراعات مدیریت شهری را، با هدف رونق بخشیدن به فضای ابتکار، انگیزه بخشیدن به جوانان و شناسایی اختراع‌های برگزیده و تسهیل در مسیر آنها به منظور رسیدن به محصولی دانش‌بنیان و تکمیل چرخه نوآوری و تبدیل دارایی‌های فکری به ثروت برگزار می‌کند.

محورهای این جشنواره عبارت‌اند از: «عمران شهری (ساختمان، زلزله و …)»، «معماری، زیباسازی و سیما منظر شهری»، «ایمنی، سلامت و محیط زیست شهری (HSE)»، «گردشگری، بافت تاریخی و میراث ماندگار»، «اقتصاد شهری و درآمدهای پایدار»، «فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی»، «مدیریت حمل و نقل و ترافیک شهری» و «فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات و رسانه».

مخترعین و ایده پردازان در این جشنواره  دستآوردهای خود را به نمایش خواهند گذاشت.

گفتنی است اختتامیه این جشنواره طی هفته های آینده در تبریز برگزار می شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.