چارت اداری.jpg

مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری تبریز گفت: بر اساس آخرین ساختار تشکیلاتی مصوب ابلاغ‌ شده به شهرداری تبریز، جایگاه نفر دوم شهرداری تحت عنوان قائم مقام شهردار و قانونی است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، محمد ثابتی، مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری تبریز در رابطه با انتشار دستورالعمل قانونی‌ نبودن جایگاه قائم مقام شهردار در فضای مجازی گفت: دستورالعمل مذکور، خطاب به مشمولین ماده ۵ قانون خدمات کشوری است و ارتباطی به شهرداری‌ها ندارد و علاوه بر آن، طبق ماده ۱۱۷ همان دستورالعمل، شهرداری‌ها از این قانون مستثنی شده اند.

او افزود: نکته حائز اهمیت دیگر این است که ساختار اداری و سازمان تفصیلی شهرداری‌ها بر اساس ماده ۵۴ قانون شهرداری‌ها تدوین می‌شود و سازمان اداری و استخدامی مرجع تهیه ساختار تشکیلاتی شهرداری‌ها نیست.

مدیرکل دفترنوسازی و تحول اداری شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین ساختار مصوب ابلاغ‌شده به شهرداری تبریز، جایگاه نفر دوم شهرداری تحت عنوان قائم مقام شهردار قید شده و قانونی است.

ثابتی همچنین در خصوص انتصاب سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز اعلام کرد: باتوجه به الزام وزارت کشور درخصوص ادغام دو سازمان فرهنگی و هنری و سازمان ورزش شهرداری تبریز، این سازمان با عنوان یاد شده، فعالیت می کند.

او خاطرنشان کرد: اساسنامه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، در مرحله تایید و ابلاغ از وزارت کشور است، و با توجه به اینکه شرایط احراز مدیرعامل سازمان در اساسنامه سازمان لحاظ گردیده، منتظر ابلاغ رسمی آن هستیم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.