111.jpg

آیرال خبر- سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، جشنواره مجسمه های برفی را در پارک بزرگ ائل گلی تبریز برگزار کرد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از  شهریار،  مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در خصوص برگزاری این جشنواره گفت: حضور هنرمندان برجسته در شاخه‌های مختلف هنرهای تجسمی یکی از ظرفیت های مهم تبریز است که همواره در برنامه‌های مختلف مورد توجه سازمان بوده و جا دارد برای بهره گیری از این ظرفیت ها، اجرای ویژه برنامه‌های مناسبتی و فصلی در راس برنامه های سازمان قرار گیرد.

علی مدبر در ادامه تشریح کرد: برپایی چنین برنامه هایی، در عین حال می تواند در راستای افزایش نشاط اجتماعی و شادابی شهروندان بسیار موثر باشد و به نوعی آنها و مخصوصا کودکان و خردسالان عزیزمان را به عنوان نسل آتی و آینده ساز شهر، با ظرفیت های هنری تبریز آشنا کند.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، همچنین تصریح کرد: می توانیم با تعیین بخشی از محوطه پارک بزرگ ائل گلی، این مکان تاریخی را به قطب هنری تبریز هم بدل کنیم و در کنار آن نیز، بستری برای معرفی هنرمندان با استعداد شهرمان فراهم شود.

مدبر اظهار کرد: با ادامه اجرای برنامه ها و جشنواره های هنری، گامی در راستای ارائه ظرفیت های هنری تبریز به گردشگران و مسافران نیز، برداشته می شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.