جشن هفته وحدت

جشن بزرگ میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و آغاز هفته وحدت به مناسبتی برای تجلیل از نام آوران عرصه موسیقی تبریز در رخدادهای ملی و بین المللی تبدیل شد.

به گزارش آیرال خبر بهع نقل از شهریار، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز در این ویژه برنامه با تبریک میلاد حضرت پیامبر اکرم (ص) گفت: شخصیت بی بدیل ایشان الگویی ماندگار برای همه نسل ها و اعصار است و با تکیه به سیره ایشان می‌توان معنای حیات و معنویت را دریافت.

حجت الاسلام والمسلیمن قدوسی، افزود: منش و الگوی رفتاری آن بزرگوار برای ما همواره درس‌هایی تازه دارد و می توان با مراجعه به این مضامین، الگوی ماندگار سعادتمندی را در دنیا و آخرت فراهم ساخت.

او با اشاره به تجلیل از برترین های موسیقی تبریز در حاشیه این برنامه گفت: این ویژه برنامه فرصتی برای قدردانی از همه آنهایی است که در بلندآوازه کردن نام تبریز کوشیده اند و برای اعتلای جایگاه همیشه رفیع تبریز تلاش کرده اند.

حجت الاسلام قدوسی ادامه داد: از همه آنها که در این راه تلاش کرده اند صمیمانه سپاسگزاریم و امیدواریم تلاش های آنها مستمر باشد.

این ویژه برنامه در بخش های محتلف اجرای خود، شاهد تجلیل از نام آوران جشنواره های موسیقی ملی و بین المللی بود: استاد شهریار صدیق، که در جشنواره سراسری موسیقی جوان به عنوان داور حضور داشت، استاد حسین ملکی زاده و استاد ناصر جهان آرای که هر دو به عنوان داور در جشنواره موسیقی کشورهای مسلمان حضور داشتند.

در ادامه این ویژه برنامه، از ۱۰ نفر از برترین‌های جشنواره سراسری موسیقی جوان که با سازهای مختلف تخصصی و در رده های سنی الف تا ج حضور داشتند، تجلیل به عمل آمد: پانیذ ستاری (ساز قانون)، آرین ضمیری (ساز کمانچه)، آراز وجودی (ساز تار)، آراز قاسمی (ساز تار)، ائلمان اطهری (ساز تار)، افرا اصلان حسینی (ساز دیره و دف)، رتبه های اول و  ابراهیم راثی (ساز قوپوز)، رتبه دوم و سپهر مسلمی حکم آبادی(ساز تار)، اشکان احمدی فخرآباد (ساز تار)   و آرمین بهنیافر (سالز کمانچه) رتبه سوم جشنواره این جشنواره را از آن خود کرده بودند.

همچنین، از امیررضا خداوردی پور (آواز) و صدرا مهشیدفر (پیانو) و پارسا خائف (آواز) به عنوان نفرات برگزیده جشنواره بین المللی موسیقی کشورهای مسلمان نیز تجلیل شد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.