یادواره امام (ره)

همزمان با سالروز ازدواج آسمانی حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت علی (ع) دختران دانش آموز شرکت کننده در طرح یادواره حضرت امام (ره) در جشن این روز مبارک شرکت کردند.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، مراسم جشن روز ازدواج با حضور دختران دانش آموز تبریزی که بیش از یک ماه است به شکل مستمر و فشرده در طرح آموزشی و پرورشی یادواره حضرت امام خمینی (ره) شرکت کرده اند، در محل مدرسه قائم مقام برگزار شد.

در این ویژه برنامه که با همکاری دانش آموزان به اجرا رسید، برنامه های متنوع و آموزنده ای همچون بررسی سیره و زندگی بزرگ بانوی عالم حضرت فاطمه زهرا (س)، سرود دسته جمعی، نمایش موضوعی، مسابقه و گفتگو با محوریت روز ازدواج و با هدف شادمانی و شناخت هر چه بیشتر و عمیق تر از این روز برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین قدوسی، در حاشیه این برنامه از اهمیت آشنا شدن نسل جدید با سیره انبیا و اولیا سخن گفت و افزود: طرح یادواره حضورت امام (ره) فرصتی مغتنم برای گفتگوی رو در رو با نسل جوان و آینده سازان جامعه برای برنامه ریزان و خادمان فرهنگی جامعه فراهم کرده است.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز همچنین ابراز امیدواری کرد تا اتمام طرح یادواره، شاهد تاثیرگذاری هر چه بهتر و بیشتر بر روند فعالیت های درسی، ورزشی، فرهنگی و پرورشی آینده سازان شهرمان باشیم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.