نیمه شعبان

همزمان با میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) برنامه‌های متنوعی در گرامیداشت این جشن فرخنده، به همت امور فرهنگی مناطق مختلف تبریز برگزار شد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، مناطق مختلف سطح تبریز با اجرای برنامه‌های متنوعی همچون برپایی جشن‌ها، مسابقات، همایش‌های فرهنگی و ورزشی و… این میلاد فرخنده را گرامی داشتند.

در همین راستا مراسم جشن نیمه شعبان توسط امور فرهنگی شهرداری منطقه یک تبریز با حضور طیف وسیعی از شهروندان تبریزی در فرهنگسرای شهید بهشتی برگزار شد.

جشن نیمه شعبان در فرهنگسرای نرجس خاتون منطقه ۲

همچنین در منطقه ۲ شهرداری تبریز نیز جشن بزرگ نیمه شعبان به همت مدیریت فرهنگی این منطقه برگزار شد.

این جشن به مناسبت میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) شنبه، ۳۱ فروردین با برنامه هایی همچون سخنرانی و مولودی خوانی برگزار شد.

جشن بزرگ نیمه شعبان در فرهنگسرای نرجس خاتون (س) در پارک گلها خیابان شهید منتظری برپا شد که حضور برای عموم شهروندان در آن  آزاد بود.

ویژه برنامه «طلوع ماه» در منطقه ۴

در این بین جشن بزرگ «طلوع ماه» با حضور بیش از ۲ هزار نفر از شهروندان به مناسبت نیمه شعبان توسط شهرداری منطقه ۴ تبریز در پارک سردار ملی برگزار شد.

در این جشن بزرگ که به مناسبت نیمه شعبان برگزار شد، برنامه های متنوعی همچون مولودی خوانی، مسابقه، موسیقی، نمایش، استندآپ و … اجرا شد.

جشن طلوع ماه با هدف ارتقای نشاط اجتماعی و در راستای برنامه های ایام شعبانیه در پارک سردار ملی برگزار شد.

جشن بزرگ انتظار به مناسبت میلاد حضرت امام زمان (عج) در منطقه ۵

شهرداری منطقه پنج تبریز نیز جشن بزرگ انتظار را به مناسبت میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت امام زمان (عج) برگزار کرد.

این جشن با حضور هنرمندان مطرح تبریز در پارک بانوی مهر باغمیشه برپا شد که در پایان این مراسم نور افشانی ویژه ای به مناسبت عید نیمه شعبان اجرا شد.

هنرمندان مطرح تبریز در زمینه استند آپ کمدی، موسیقی آذری، عاشیقلار و نمایش کودک و نوجوان برای شهروندان اجرای برنامه داشتند.

جشن ۳ هزار نفری نیمه شعبان در منطقه ۶

جشن بزرگ نیمه شعبان به دستور شهردار منطقه ۶ تبریز با اجرای برنامه های متنوع و شاد در پارک صنعت قراملک توسط امور ارتباطات و امور فرهنگی و اجتماعی این منطقه برگزار شد.

این جشن به مناسبت میلاد با سعادت مهدی موعود حضرت امام زمان (عج) با شرکت هنرمندان مطرح تبریزی و حضور ۳ هزار نفر با هدف توسعه نشاط اجتماعی و بزرگداشت میلاد حضرت قائم آل محمد حضرت مهدی (عج) در پارک صنعت قراملک برگزار شد.

این مراسم با اجرای  مولودی خوانی، تواشیح، شعبده بازی، تکنوازی و موسیقی زنده همراه با اجرای مسابقه های شاد و مفرح برای کودکان و نوجوانان با استقبال بالای شهروندان غرب تبریز روبرو شد.

برگزاری جشن نیمه شعبان در محله شربت‌زاده منطقه ۱۰

همزمان با فرارسیدن خجسته میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج)، جشن با شکوهی به همت شهرداری منطقه ۱۰ تبریز در محله شربت زاده برپا شد.

به مناسبت سالروز میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف  مراسم جشنی به همت شهرداری منطقه ۱۰ تبریز با حضور فریدون بابایی اقدم عضو شورای اسلامی شهر تبریز، رسول وظیفه شناس شهردار منطقه، مسئولین و جمع کثیری از شهروندان در محله شربت زاده برگزار شد.

در این جشن با شکوه برنامه های شادی از قبیل اجرای موسیقی، مولودی خوانی، نمایش طنز، مسابقه بین کودکان و … برگزار شد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.