جشن دهه ولایت

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز گفت: همزمان با دهه مبارک کرامت و به برکت عید سعید غدیرخم، شهروندان تبریزی در ویژه برنامه شاد و فرهنگی به این مناسبت شرکت می کنند.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، حجت الاسلام والمسلمین قدوسی با بیان این مطلب افزود: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز با همکاری حوزه هنری، مجموعه برنامه های فرهنگی و هنری برگزار می کند.

به گفته وی، این برنامه ها در محل پردیس سینمایی قدس برگزار می شوند و شامل بخش های متنوعی همچون اکران فیلم سینمایی، برنامه و مسابقه کودک و نوجوان با محتوای شهروندی، موسیقی و تیزرهای آموزش شهروندی هستند تا ساعاتی مفرح و آموزنده برای شهروندان به ارمغان آورند.

قدوسی تصریح کرد: هزینه حضور در این برنامه برای شهروندان، به ازای هر نفر ۳ هزار تومان است و مابقی هزینه برنامه با مشارکت نهادهای فرهنگی یاد شده تقبل شده است تا شاهد بهره مندی تمامی اقشار شهر از فعالیت ها و خدمات ارائه شده در این راستا باشیم.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز ابراز امیدواری کرد به برکت دهه امامت و تلاش های صورت گرفته در راستای شادمانی جامعه، شاهد لبخند رضایت بر چهره شهروندان محترم باشیم.

گفتنی است ویژه برنامه های فرهنگی دهه امانت با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز و حوزه هنری تبریز در محل پردیس سینمایی قدس برگزار می شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.