حسین زاده

جلسه توجیهی تعرفه عوارض محلی سال ۱۳۹۸برای مسئولین درآمد شهرداری های مناطق دهگانه با حضور مدیرکل و کارشناسان اداره کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تبریز با هدف تبیین و رفع ابهامات تعرفه برگزار شد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، در این جلسه محمد حسین زاده افزود: امید است سال جدید که سال رونق تولید نامگذاری شده است سالی پربار و توام با افزایش و رونق در تمام زمینه های اقتصادی و همچنین ساخت و ساز باشد.

مدیر کل اداره تشخیص و وصول درآمد شهرداری تبریز ادامه داد: یک مدیر موفق در حوزه درآمد شهرداری باید به  مطالب و مفاهیم تعرفه عوارض محلی اشرافیت کامل داشته و صاحب نظر باشد و علاوه بر آن باید با سایر حوزه های شهرداری از جمله شهرسازی و امور مالی و املاک تعاملات لازم را داشته باشد تا بتواند مسائل و مشکلات کاری بوجود آمده در مناطق را به دور از تنش و در محیطی آرام حل کند تا موجبات تسریع و تسهیل امورات مودیان فراهم آید.

وی افزود: این مجموعه یک مجموعه مشتری مدار است و باید با عملکرد صحیح باعث جذب سرمایه گذار در حوزه های ساخت و ساز در شهر تبریز باشیم.

وی افزود: در سال جدید جلسات متعدد با مسئولین درآمد مناطق دهگانه شهرداری تبریز برگزار می شود تا مشکلات و مسائل بوجود آمده مرتفع شده و هماهنگی های لازم بین مناطق صورت گیرد.

حسین زاده اظهار کرد:  مسئولین درآمد باید کنترل و نظارت کافی به عوامل تحت الامر داشته باشند و با شناسایی افراد نخبه و استعدادیابی آنان نیروهای مورد نیاز این حوزه پرورش داده و به نوعی روحیه جانشین پروری را تسری بخشند.

وی در ادامه به سایر حوزه های کاری این اداره کل اشاره کرد و گفت: مسئولین درآمد نباید خود را در چهارچوب تعرفه و امورات مربوط به آن محصور کنند بلکه باید با تلاش و جدیت در سایر حوزه های مربوط به این اداره از جمله واحدهای نوسازی و مشاغل و ممیزی املاک علاوه بر احاطه کاری و مدیریتی راهکارها و ایده های جدید ارائه کنند.

در ادامه این جلسه تغییرات موجود در تعرفه عوارض محلی سال ۹۸ نسبت به سال۹۷ برای مسئولین درآمد مناطق به تفضیل توضیح داده شد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.