آیرال خبر ،نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس:جلسه جایگزین برای استیضاح وزیر راه و شهرسازی برگزار می‌شود

به گزارش آیرال خبر ،جلسه جایگزین برای استیضاح وزیر راه و شهرسازی برگزار می‌شود
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: به علت عدم حضور وزیر راه و شهرسازی در جلسه کمیسیون عمران، جلسه جایگزین برگزار خواهد شد.
احمد علیرضابیگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: به علت ادعای وزیر راه و شهرسازی مبنی بر اینکه دعوتنامه‌ای برای تشکیل جلسه کمیسیون دریافت نکرده است جلسه جایگزین تشکیل خواهد یافت.

وی با بیان اینکه وزیر راه و شهرسازی در جلسه 10 بهمن‌ماه در کمیسیون حضور نیافت، افزود: جلسه کمیسیون عمران برای استیضاح وزیر راه و شهرسازی بدون حضور وی تشکیل شد و معاونان مدعی بودند که دعوتنامه‌ای به دست وزیر راه و شهرسازی نرسیده است.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با وجود بی‌تفاوتی وزیر راه و عدم حضور در جلسه کمیسیون، این جلسه بدون وزیر تشکیل یافت و قرار بر این شد که در نخستین جلسه شروع به کار مجلس شورای اسلامی موضوع استیضاح در صحن علنی مجلس مطرح شود.

وی افزود: با توجه به قوانین مجلس شورای اسلامی دعوتنامه حضور در جلسه کمیسیون به وزیر ارسال شده ولی وزیر راه مدعی است هیچ دعوتنامه‌ای دریافت نکرده است.

علیرضابیگی بیان داشت: طبق شنیده‌ها بعد از شروع به کار مجلس شورای اسلامی جلسه جایگزین کمیسیون عمران برای بررسی موضوع استیضاح وزیر راه و شهرسازی با حضور وزیر برگزار خواهد شد.

کدخبر110918

انتهای پیام /

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.