ماده 100

جلسه کمیته راهبردی کمیسیون های متمرکز ماده ۱۰۰ جهت ارزیابی و سیاستگذاری آتی این کمیسیون ها در سال جدید برگزار شد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، در این جلسه عملکرد کمیسیون های ماده ۱۰۰ متمرکز شهرداری تبریز و سیاستگذاری آتی این کمیسیون ها در دومین سال متمرکز سازی ارزیابی شد.

این جلسه که با حضور فرج قلی زاده نماینده شورای شهر، امن الهی نماینده دادگستری، خراسانی نماینده وزارت کشور و معاون شهرسازی و معماری شهرداری تبریز و مدیریت کمیسیون های متمرکز ماده ۱۰۰ برگزار شد گزارشی از عملکرد این کمیسیون ها در سال گذشته از جمله شفاف سازی عملکرد کمیسیون ها  در اعمال ضابطه و صدور آراء، نظم و انضباط در برگزاری جلسات و حضور اعضاء در این کمیسیون ها، تسریع رسیدگی به پرونده های ماده صد و حذف بازده زمانی صدور رای و ابلاغ به مالک، صدور آنلاین آراء و ارسال پیامک به مالکین جهت اطلاع و پیگیری پرونده خود از منطقه مربوطه  مشاهده تصویر و متن رای صادره در منزل به واسطه سامانه اینترنتی توسط شهروندان ارایه شد.

در ادامه این جلسه عزتی در خصوص عملکرد مثبت این کمیسیون ها و برنامه های آتی متمرکزسازی این کمیسیون ها به اعضای کمیته راهبردی توضیحاتی ارایه کرد.

در این جلسه فرج قلی زاده ضمن قدردانی از موفقیت های حاصله در راستای دستیابی به اهداف و سیاستهای متمرکز سازی خواستار ادامه روند فعلی و عملیاتی نمودن سایر اهداف و خواسته های اصلی این متمرکزسازی از جمله رندمی کردن طرح پرونده های ماده ۱۰۰ در بین کمیسیون ها و حذف پرونده فیزیکی از جلسات شد.

در این خصوص امن الهی نیز ضمن اشاره به نظم و انضباط در برگزاری جلسات و حضور منظم اعضاء در کمیسیون ها و بازخورد مناسب عملکرد این کمیسیون ها در بین شهروندان و ابراز رضایت از حضور کارشناسان در جلسات ماده صد بر ادامه روند مدیریت یکپارچه کمیسیون ها با سیاستگذاری کمیته راهبردی تاکید کرد.

در ادامه این جلسه خراسانی با تقدیر از زحمات مجموعه مدیریت متمرکز ماده ۱۰۰ به حضور مثبت و تاثیرگذار کارشناسان شهرسازی کمیسیون ها در روند رسیدگی به پرونده های تخلف ساختمانی اشاره کرد و خواستار استفاده و بهره مندی حداکثری از فناوری روز و هوشمندسازی طرح پرونده های ماده ۱۰۰ و حذف بروکراسی زائد اداری و طرح این پرونده های بصورت مانیتورینگ در جلسات شد.

در خاتمه این جلسه اعضا ضمن تاکید بر برگزاری جلسات مشترک بین اعضاء کمیسیون هر سه ماه یکبار جهت ایجاد وحدت رویه در صدور آراء، رندمی کردن طرح پرونده های ماده صد مناطق بین کمیسیون ها، حذف پرونده فیزیکی از  جلسات کمیسیون ها و ارایه آن بصورت مانیتورینگ تاکید کردند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.