گلهای پاییزه

با آغاز کاشت گل های زیبای پائیزه، چتر گل‌های رنگارنگ داودی همچون رنگین کمان زیبایی در معابر شهرداری منطقه ۲ تبریز، جلوه گری می‌کند.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، با آغاز عملیات کاشت گل های پائیزه در سطح حوزه این منطقه، چتر گل‌های داودی همچون رنگین کمانی از زیبائی ها به همراه کاشت کلم های زینتی و سایر گل های پائیزه در معابر منطقه ۲، به نشانه آغاز فصل هزار رنگ پائیز جلوه گری می‌کند.

این منطقه با آغاز کاشت گل‌های پائیزه که جمعاً در ۵۰ هزار بوته به انجام می رسد، تاکنون توانسته است عملیات کاشت را در رمپ‌های افلاک نما، میدان شبنم دکتر حسابی، رفوژ میانی و میدان ائل گلی، بلوار ۲۹ بهمن، پارک عباس میرزا و پارک مقابل راهنمایی و… اجرایی کند.

با توجه به بازگشایی مراکز تحصیلی؛ کاشت پائیزه گل‌های داودی و کلم زینتی علاوه بر تلطیف روحیه شهروندان با پدید آوردن مناظر چشم نواز، در تقویت روحیه دانش آموزان و دانشجویان نیز تاثیر شگرفی دارد.

ایجاد تابلویی از زیبائی‌های فصل برگ ریزان طلائی رنگ پائیز به همراه چشم اندازی دلپسند از فصل خزان طبیعت برای تماشای شهروندان تبریزی، از سایر اهداف کاشت گل های پائیزه از سوی شهرداری منطقه ۲ تبریز به شمار می‌رود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.