فرمانده بسیج

فرمانده سازمان بسیج شهرداری تبریز در بازدید از پایگاه مقاومت امام سجاد (ع) شهرداری منطقه ۴ تبریز، نیازها و رویکردهای کلی این منطقه را فرصت ایده‌آل برای شور و نشاط خدمات جهادی بسیج عنوان کرد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، سرهنگ رحیم ملاحسینی با بیان این مطلب اظهار داشت: پاسداری از انقلاب و دستاوردهای ارزنده آن، یک وظیفه همگانی است، با این حال انتظارات از بسیج، با توجه به رسالت خاص این نهاد مترقی، همواره متفاوت است.

وی با تقدیر از تلاش‌های بی‌وقفه شهردار، فرمانده و دیگر مسئولان بسیج منطقه ۴ اضافه کرد: بسیج شهرداری، به تناسب رویکردهای مدیریت شهری، باید در به‌روزرسانی آمار و اطلاعات خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی پیشگام باشد.

ملاحسینی به بافت اجتماعی حوزه منطقه ۴ اشاره کرد و افزود: خدمات‌رسانی اجتماعی، در صورتی که با روحیه بسیج در شهرداری پیگیری شود، می تواند یک راهکار دائمی برای رویکردهای محرومیت‌زدایی باشد.

مسئول سازمان بسیج شهرداری تبریز ادامه داد: از بسیج شهرداری انتظار می‌رود در سالم‌سازی فضای خدمت، تکریم ارباب رجوع و ترویج فرهنگ پاکدستی، بدون هیچ ابا و تردید، حضور فعال داشته باشد.

همچنین امجدی شهردار منطقه ۴ تبریز نیز در این دیدار، با ارائه گزارشی، دستاوردهای عمرانی و اجتماعی این منطقه در سه سال گذشته را مرهون تلاش جهادی عوامل منطقه خواند و افزود: خوشبختانه خلق‌وخوی بسیج، در روحیه کاری اکثر کارمندان منطقه ۴ بارز است.

وی اصلاح ساختار، اجرای پروژه‌های مسیرگشایی‌ها و توسعه خدمات محله‌ای را از دستاوردهای همین رویکرد بسیجی‌وار عنوان کرد.

بابک ترکمنلو، فرمانده پایگاه مقاومت امام سجاد (ع) شهرداری منطقه ۴ نیز در این بازدید، اظهار داشت: بسیج شهرداری منطقه ۴، با حفظ نشاط سازمانی، نقش فعال در برنامه‌های خدماتی و فرهنگی منطقه دارد.

وی یادآور شد: مشارکت بسیجیان این منطقه در رویدادهای  آئینی، اعتقادی و ارزشی شهرداری، نشان‌دهنده همدلی و مودت در روند سازمانی اعضا است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.