مراسم معارفه سرپرست سازمان جدید فرهنگی، اجتماعی و  ورزشی شهرداری تبریز

قائم‌مقام شهردار تبریز با اشاره به اینکه حوزه فرهنگی در شهرداری تبریز، سابقه‌ای طولانی دارد، گفت: در هر دو حوزه ورزش و فرهنگ، باید تلاش‌مان، مطابق با اهداف مدیریت شهری باشد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، رسول موسایی، در مراسم معارفه سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز، خاطرنشان کرد: در سال‌های دهه هفتاد، حوزه فرهنگی در شهرداری تبریز حتی در جایگاه «معاونت» نیز مطرح بود که البته در آن زمان، این عنوان قرینه‌ای در مناطق نداشت، اما امروز بحث‌های فرهنگی، به یکی از ارکان ماموریت‌های شهرداری تبدیل شده‌است.
وی اضافه کرد: در دوسال گذشته، بحث‌های مهمی برای بهره‌گیری از تجارب فرهنگی کلان‌شهرها صورت گرفت و جمع‌بندی بحث‌ها، زمینه ساز تشکیل سازمان فرهنگی، اجتماعی و  ورزشی شهرداری تبریز شد؛ با تحولات ساختاری که در شهرداری کلان‌شهرها اتفاق افتاده‌است، مباحث فرهنگی، با جدیت بیشتری در مدیریت شهری، پیگیری خواهد شد.
قائم‌مقام شهردار تبریز با بیان اینکه فرهنگ شهروندی و آموزش‌های زندگی شهروندی، محور اصلی ماموریت‌های فرهنگی شهرداری است، اظهار داشت: هزینه‌گذاری این بحث، صرفاً «هزینه» نیست، بلکه سرمایه‌ای است برای ارتقای سطح زندگی و کاهش‌ هزینه‌های مدیریت شهری.
وی یادآور شد: شهرداری تبریز در حوزه ورزش همگانی و قهرمانی بیش از ۳۰ سال سابقه دارد و تشکیل سازمان جدید، ساختار لازم را برای تقویت نشاط اجتماعی فراهم خواهد ساخت.
موسایی سازمان فرهنگی، اجتماعی و  ورزشی شهرداری تبریز را اولین تجربه مدیریت شهری تبریز برای ادغام دو حوزه مهم فرهنگی و ورزشی خواند و گفت: انتصاب حجت‌الاسلام‌والمسلمین قدوسی، با در نظر داشتن تجارب پربار ایشان و متناسب ظرافت‌های این دو حوزه صورت گرفته‌است.
وی خاطرنشان کرد: ایشان از علمای دیرآشنای تبریزی است و در دوره‌ای نیز در دهه ۷۰، مسئولیت فرهنگی شهرداری تبریز را بر عهده داشته‌است و تجربه‌های گران‌سنگ خود را در خدمت اهداف فرهنگی و اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز  قرار خواهد داد.
قائم‌مقام شهردار تبریز همچنین از تلاش میکائیل نظری آخرین مدیرعامل سازمان فرهنگی و هنری و علیرضا رحیمی آخرین مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز قدردانی کرد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.