حجت الاسلام میرتاج الدینی معاون سابق رئیس جمهور سابق از حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر در انتخابات مجلس ثبت‌نام کرد.

به گزارش آیرال خبر، حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی معاون سابق رئیس جمهور سابق از حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر در انتخابات مجلس ثبت‌نام کرد.

وی با حضور در فرمانداری تبریز، ضمن گفت‌وگو با خبرنگاران، در انتخابات مجلس یازدهم ثبت نام کرد.

حجت الاسلام میرتاج الدینی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه مجلس دهم فاقد برنامه‌ریزی و فاقد خروجی مشخص در قانون گذاری و نظارت بود اظهار داشت: مجلسی موفق خواهد بود که در آن ترکیبی از افراد با تجربه و موفق وجود داشته باشد.

وی افزود: معتقدم مجلس آینده اگر به صورت یکدست با اکثریت نیروهای انقلاب تشکیل شود، اقدامات موثرتری می‌توان انجام داد تا مشکلات کشور به حداقل برسد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور سابق، با تاکید بر اینکه مجلس دهم علاوه بر اینکه گرفتار روزمرگی بود، نتوانست مشکلی از مشکلات کشور حل کند، گفت: وزاری میلیاردی در مجلس دهم رای آوردند و در رابطه با حادثه قطار تبریز – مشهد هیچ اقدامی انجام ندادند.

وی خود را منتسب به جریان ولایی و انقلابی دانست و افزود: جریان انقلابی در مجلس آینده می‌تواند به صورت متحد حرکت کرده و مشکلات کشور را کاهش دهد، ضمن اینکه نمایندگان آذربایجان شرقی هم در مجلس دهم اتحاد نداشتند و باید در این مجلس با اتحاد بالا برای توسعه استان قدم برداریم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.