زوائد بصری

توسط شهرداری منطقه ۶ تبریز دیوار نوشته های معابر و محلات امحا و زوائد فیزیکی و نازیبایی های بصری نماهای شهری در غرب تبریز حذف شد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، با تلاش همکاران واحد زیباسازی معاونت خدمات شهری و اجرایی شهرداری منطقه ۶ تبریز، دیوارنوشته های معابر و محلات امحا و زوائد فیزیکی و نازیبایی های بصری نماهای شهری در غرب تبریز حذف شد.

سامان احمدزاده، شهردار منطقه ۶ تبریز، با تأکید بر لزوم بهسازی، آراستگی و ایمن سازی معابر و محیط های شهری، تصریح کرد: به منظور رسیدگی به درخواست های شهروندان و تسهیل تردد عابران پیاده و وسائط نقلیه، طرح حذف زوائد فیزیکی و نازیبایی های بصری در محلات و معابر غرب کلانشهر تبریز در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه امحا آلودگیهای بصری، دیوار نوشته ها، حذف زوائد نما و کف، جمع آوری تابلوها و بنرهای غیرمجاز و… از جمله اقداماتی است که انجام می شود، اظهار داشت: تنها با حذف زوائد بصری می توان تا حد زیادی از اغتشاشات شهر کاسته و چهره شهر را بهتر کرد.

به گفته شهردار منطقه ۶ تبریز داشتن شهری زیبا در گرو جمع آوری و حذف زوائد نما و پاکسازی نمای ساختمانها بوجود می آید و با توجه به وجود آلودگی های بصری از جمله موانع فیزیکی و زوائد نمای ساختمانها، در جهت بهسازی نمای شهری توسط عوامل معاونت خدمات شهری و اجرای منطقه ۶ اقدام شده است.

گفتنی است، حذف زواید بصری و پاکسازی و جمع آوری علف های هرز منطقه کوی گستان و کوچه های تابع، خیابان خطیب کوی ناصح یک و دو و محوطه راه اهن توسط همکاران معاونت خدمات شهری و اجرایی شهرداری منطقه ۶ تبریز در حال اجراست.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.