باغ موزه دفاع مقدس

حسینیه حرم مطهر شهدای گمنام باغ موزه دفاع مقدس در آستانه عیدسعید غدیرخم از سوی شهرداری منطقه ۲ تبریز به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، حسینیه حرم مطهر شهدای گمنام باغ موزه دفاع مقدس که در ارتفاعات پارک شمیم پایداری از سوی این منطقه احداث شده است، در آستانه عیدمبارک غدیرخم، عید اخوت و برادری؛ با حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز به بهره برداری می رسد.

برای این حسینیه که در ۱۰ هزار مترمربع مساحت و زیربنای ۱ هزار و ۶۰۰ مترمربع احداث شده و مزین به قبور مطهر ۳ تن از شهدای گمنام می باشد، ۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

این حسینیه همچنین دارای صحن قبور شهدا و امکاناتی از قبیل صحن حسینیه و حوضخانه، مهمانسرا و وضوخانه، سرویس های بهداشتی و … است.

شهرداری منطقه ۲ تبریز، ضمن دعوت از کلیه خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و امت شهید پرور و مومن استان برای شرکت در مراسم بهره برداری از حسینیه حرم مطهر شهدای گمنام؛ با ادای احترام به روح پرفتوح شهدای ایران اسلامی و میثاقی دوباره با سروقامتان سرافراز ۸ سال دفاع مقدس، زمان بهره برداری از آن را فردا چهارشنبه ۲۳ مردادماه ۹۸ ساعت ۱۱ صبح در پارک شمیم پایداری، اعلام کرده است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.