راهپیمایی

شهردار تبریز، مدیران و کارکنان شهرداری تبریز همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان تبریز حضور یافته و شعار مرگ بر آمریکا سر دادند.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، صبح امروز تعدادی از مدیران و کارکنان شهرداری تبریز در تجمع یوم الله ۱۳ آبان که در محوطه مصلی اعظم امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد حضور یافته و هم صدا با اقشار مختلف جامعه از استکبار جهانی اعلام انزجار کردند.

روز ۱۳ آبان که در تقویم به عنوان روز مبارزه با استکبار نام‌گذاری شده یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است که در سه دوره مختلف رخ داده و به همین دلیل این روز را در تاریخ کشور به عنوان روزی به یادماندنی به ثبت رسانده است.

تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، ۱۳ آبان ۱۳۵۷ که روز دانش‌آموز نام گرفت و تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ عنوان این سه واقعه تاریخی است که همه ساله در روز ۱۳آبان راهپیمایی باشکوهی با حضور اقشار مختلف جامعه به ویژه دانش آموزان و دانشجویان برگزار می شود.

اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز امسال با انجام فضاسازی و ایجاد جایگاه سخنرانی و اجرای سرود و…، بسترهای لازم را برای برگزاری هرچه باشکوه تر این راهپیمایی آماده کرده بود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.