ایلام

آیرال خبر- شهردار تبریز به همراه استاندار آذربایجان شرقی و فرمانده سپاه عاشورای استان با حضور در استان ایلام از خدمات موکب شهدای آذربایجان شرقی بازدید کردند.

به گزارش آیرال خبر به نقل از  شهریار، موکب شهدای استان آذربایجان شرقی که با حضور ۲۵ نفر با یک دستگاه اتوبوس عازم ایلام شده بود از روز پنجشنبه روزانه ۹ هزار وعده غذایی در بین سیل‌زدگان این منطقه توزیع می کند.

بر اساس اعلام ستاد مرکزی اربعین، آذربایجان شرقی به عنوان استان معین منطقه سیل‌زده ایلام معرفی شده و به همین دلیل موکب های امدادرسانی استان در مناطق سیل زده ایلام حضور خواهند یافت.

موکب شهدای آذربایجان شرقی در مدت حضور خود در ایلام به خدماتی مانند تهیه و توزیع غذای گرم برای ۹ هزار نفر و خدمات درمانی خواهند پرداخت. بر اساس اعلام معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان شرقی یک گروه به منظور ارزیابی نیازمندی‌های خدمات برق‌رسانی این مناطق نیز به ایلام اعزام خواهد شد.

شهردار تبریز به همراه استاندار آذربایجان شرقی و فرمانده سپاه عاشورای استان از روستاهای چم‌روته و چمه شیر از توابع شهرستان سیروان استان ایلام و شهر قبر محمد مراد سیل زده استان لرستان بازدید کردند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.