آیرال خبر- با اعلام مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو حضور نکونام در باشگاه پیکان منتفی است.

به گزارش آیرال خبر،جواد نکونام که به تازگی به دلیل آنچه مشکلات مالی خوانده بود از سمت سرمربیگری تیم فوتبال نساجی استعفا داد و  روز پنجشنبه هفته گذشته به عنوان سرمربی تیم فوتبال پیکان اعلام شد ، تیمی که به تازگی با مجید جلالی قطع همکاری کرده بود.

با این حال ظاهرا مانع بزرگی برسر شروع کار نکونام در تیم فوتبال پیکان وجود دارد چراکه با اعلام هاشم یکه زارع احترام به تیم های دیگر که هواداران زیادی دارد شرط اصلی این باشگاه است و پیکان تنها می تواند از بین مربی هایی که در حال حاضر در جایی فعالیت نمی کنند سرمربی جدید خود را انتخاب کند.

در نامه هاشم یکه‌زارع خطاب به محمود شیعی، مدیر عامل باشگاه پیکان آمده است: «نظر به این که سیاست‌های حاکم بر باشگاه فرهنگی و ورزشی در درجه نخست، احترام به مسئولیت‌های فرهنگی و اجتماعی  بوده و بدیهی است کسب هرگونه موفقیت، مقام و عنوانی با زیر پا گذاشتن این مسئولیت ارزشی ندارد.

علی‌رغم این که هیچ علاقه‌ای به دخالت در امور اجرایی باشگاه ندارم، حسب وظیفه به عنوان سیاستگذار باشگاه پیکان اعلام می‌کنم احترام به تیم‌های دیگر به خصوص تیم‌های شهرستانی لیگ برتر با طرفدارانی عاشق، پرشور و دلسوز شرط اصلی فعالیت‌های اصلی آن باشگاه است.

بنابراین انتخاب سرمربی از این تیم‌ها اکیداً ممنوع بوده و باشگاه فقط مجاز به انتخاب سرمربی از میان سرمربیانی است که قبل از اتمام نیم فصل لیگ برتر ۹۷ به عنوان سرمربی آزاد شناخته شوند.»

با این شرایط باید منتظر ماند و دید سرنوشت نکونام در لیگ هجدهم چه می شود چراکه از یک طرف او از باشگاه نساجی جدا شده است و از طرف دیگر فعلا اجازه عقد قرارداد با پیکان را ندارد و این عجیب ترین شرایط ممکن برای کاپیتان سابق تیم ملی ایران در آغاز راه مربیگری اش است.

نکته جالب اینکه خبر سرمربیگری نکونام هم از سایت باشگاه پیکان هم حذف شده است تا به نظر انتقال این مربی منتفی به نظر برسد و نکونام از اینجا رانده و از آنجا مانده باشد!.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.