باشگاه ماشین سازی تبریز با صدور بیانیه‌ای، از حضور پرشور هواداران در بازی روز گذشته مقابل نفت‌مسجدسلیمان تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش آیرال خبر، در پی حضور پرشور هواداران فوتبال استان در بازی روز گذشته شاگردان رضامهاجری در بازی مقابل نفت‌مسجدسلیمان، باشگاه‌ماشین‌سازی با صدور بیانیه از هواداران و مشوقین فوتبال تشکر و قدردانی کرد.

متن پیام به این شرح است:

“به نام خداوند بخشنده و بخشایشگر

حضور پرشور و حمایت قاطع عموم هواداران در بازی روز گذشته تیم ماشین‌سازی مقابل نفت‌مسجد‌سلیمان، بار دیگر این نقطه عطف را جلوه‌گر شد که فوتبال تبریز یکپارچه و همدل و همگام در پی کسب موفقیت و پیشرفت است.

آنچه که روزگذشته در استادیوم بنیان دیزل شاهد آن بودیم، نُمود عملی شعار ” آذربایجان‌تیملری،فرق‌المز‌رهلری” بود که غروری ارزنده را در دل عاشقان فوتبال این خطه جاری کرد.

بی‌تردید تثبیت و تداوم این امر، عاملی موثر در راستای موفقیت کهن تیم فوتبال استان خواهد‌بود و انگیزه‌ای دو چندان را برای کادرفنی و بازیکنان و تمامی دست اندرکاران باشگاه به ارمغان خواهد آورد.

به همین منظور، مراتب قدردانی و سپاسگزاری باشگاه ماشین سازی را از عموم هواداران فوتبال استان و مشوقین شریف اعلام می‌کنیم.”
گفتنی است دو تیم ماشین سازی و نفت مسجد سلیمان در پایان بازی به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.