آیرال خبر- راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه همزمان با سراسر کشور، در تبریز نیز در حال برگزاری است و مردم غیور و ولایتمدار تبریز پرشورتر از سال‌های قبل حضور یافته و حماسه‌ای به یادماندنی خلق کردند.
به گزارش آیرال خبر، مردم‌ مسیرهای ۹ گانه را راهپیمایی کرده و خود را به میدان نماز می‌رسانند و شعار “ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده‌ایم” از جای جای این سرزمین کهن به گوش می‌رسد.
میدان نماز تبریز مملو از راهپیمایانی است که شعار “آذربایجان اویاخدی، انقلابا دایاخدی” را بر اوج رسانده و پرچم سه رنگ ایران اسلامی را به کوری چشم دشمنان در چهل سالگی انقلاب با قوت و قدرت برمی‌افراشند.
پیر و جوان، مرد و زن، همه و همه آمده‌اند، آمده‌اند تا خط بطلانی بر خیالات واهی دشمن زده و فریاد کنند: ایران اسلامی با قدرت‌تر از همیشه و با تمسک به ولایت فقیه پشتیبان آرمان‌های امام(ره) و انقلاب است.
پور رضوی، بانوی جوانی است که پرچم ایران را بر دست گرفته و شعار “خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست” را سر می‌دهد، او در گفت‌وگو با ایسنا می‌گوید: به کوری چشم دشمنان آمده‌ایم تا بار دیگر پشتیبانی خود را از انقلاب به نمایش گذاشته و مشت محکمی بزنیم بر دهان یاوه‌گویان و آنانی که آرامش و پیشرفت مردم ایران را برنمی‌تابند.
دشمنان اسلام و انقلاب، خوار و ذلیل خواهند شد
او با بیان این‌که انقلاب اسلامی نه تنها برای ایرانیان، بلکه متعلق به همه انسان‌های آزاده است، تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران استوارتر و مقتدرتر از همیشه به مسیر مقدس خود ادامه خواهد داد و طبق وعده خدا، دشمنان اسلام و انقلاب، خوار و ذلیل خواهند شد.
او شعارگویان به خیل عظیم بانوان این خطه ملحق شده و به سمت میدان نماز راهی می‌شود.
گروه دیگری از جوانان نیز که عروسک نمادینی از ترامپ ساخته‌اند به جمع راهپیمایان ملحق شده و شعار “سازش ما با آمریکا محال است، این سَنَدِ زنده استقلال است” را سر می‌دهند.
با یکی از جوانان هم‌کلام شده و علت حضورش را در حماسه‌ی ۲۲ بهمن تبریز جویا می‌شوم، آقای علوی پاسخ می‌دهد: راهپیمایی در هوای سرد زمستان کم‌ترین کاری است که می‌‌توانیم در پشتیبانی از انقلاب و رهبرمان انجام دهیم. ما خون خود را نثار انقلاب و رهبری می‌کنیم و نمی‌گذاریم دشمنان چشم تعرض به خاک میهنمان داشته باشند.
چون پدرانمان پای انقلاب و رهبری ایستاده‌ایم
او ادامه می‌دهد: من و امثال من انقلاب سال ۵۷ را ندیدیم اما به خوبی شکوه و عظمت ایران در دوران انقلاب را درک می‌کنیم. ما امروز جشن ۴۰ سالگی انقلابمان را می‌گیریم و بر جهانخواران اعلام می‌کنیم که چون پدرانمان پای انقلاب و رهبری ایستاده‌ایم.
او شعارگویان به جمع راهپیمایان ملحق می‌شود.
آری، میدان نماز تبریز شاهد حماسه‌ای تاریخی و به یادماندنی است و به حق که مردم تبریز در ۲۲ بهمن امسال، تاریخی‌ترین راهپیمایی خود را به نمایش گذاشتند.
در گوشه‌ای از خیابان عروسک‌های نمادین سران استکبار به آتش کشیده شده و شعار “تحریم آمریکایی دیگر اثر ندارد، از عزم ملت ما دشمن خبر ندارد” به اوج می‌رسد.
با یکی از شعاردهندگان هم‌کلام می‌شوم، او می‌گوید: نه تحریم و نه تلاش‌های مذبوحانه آمریکا و مستکبران، هیچکدام نمی‌تواند ملت ایران را از مسیر اصلی خود منحرف کند. ما تا پای جان در مسیر انقلاب حرکت می‌کنیم و تمامی مشکلات را به جان می‌خریم. این انقلاب، مایه عزت و آزادی و سربلندی ملت ایران است و ما هیچگاه از انقلابمان عدول نخواهیم کرد.
جان می‌دهیم اما انقلاب نمی‌دهیم
رضایی با تاکید بر این‌که گله‌مند مشکلات اقتصادی و معیشتی هستیم، اما هرگز به دشمنان میدان نمی‌دهیم، گفت: انقلاب، جان ملت ایران و خون در رگ‌های ماست؛ ما جان خود را می‌دهیم اما انقلاب نمی‌دهیم.
اینجا میدان نماز تبریز است و مردم از خیابان‌ها و کوچه پس کوچه‌ها، گروه گروه به خیل عظیم راهپیمایان ملحق می‌شوند و دوباره تبریز در پشتیبانی از انقلاب و رهبری، می‌خروشد.
آری، امروز روز شکست دوباره دشمن و روز پیروزی دوباره این ملت است.
گفتنی است، مراسم با عظمت راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در شهر تبریز از ساعت ۱۰ صبح از مساجد، محلات و مسیرهای اعلام شده شروع شده و مراسم جایگاه رأس ساعت ۱۱ پیش از ظهر در میدان نماز آغاز شد.
امیر سرلشگر موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران سخنران این مراسم بود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.