اجلاسیه اوراسیا

معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز گفت: شهرداری تبریز از تمام ایده ها و طرح هایی که به حفظ بافت تاریخی و فرهنگی شهر کمک کند حمایت می کند.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، محمدحسین اسحقی در آغاز کارگاه های صبح امروز اجلاس توسعه شهری اوراسیا در ساختمان شهرداری تبریز با بیان اینکه نه می شود با مدرنیته جنگید و نه می شود تاریخ را از بین برد گفت: وظیفه مدیران و مسئولین شهری این است که بین مدرنیته و سنت پیوند و آشتی ایجاد کنند.

او با اشاره به اینکه در محافل آکادمیک برای حفاظت از آثار تاریخی پیشرفت های تئوریک عظیمی رخ داده است اظهار داشت: برای حفاظت از آثار تاریخی به دلایل مختلف اقلیمی، اجتماعی و غیره نمی توان نقطه پایان تعیین کرد.

معاون شهردار تبریز این اجلاس را فرصتی تکرار نشدنی برای انتقال تجارب بین کشورهای شرکت کننده خواند و گفت: شهرداری تبریز امادگی دارد از برگزاری چنین نشست ها و اجلاس هایی در راستای کمک به شهرداری برای توسعه شهر حمایت کند.

اسحقی افزود: در همین راستا از تمام طرح ها و ایده هایی که به حفاظت و حراست از بافت تاریخی، همراه با توسعه شهر به شهرداری کمک می کند، آمادگی داریم حمایت کنیم.

او در ادامه با تاکید بر وظایف شهرداری به عنوان یک نهاد اجرایی گفت: در این اجلاس از منظرهای متفاوت از کالبد گرفته تا مسائل اجتماعی موضوعات مشخصی مورد بررسی قرار گرفت.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.