منطقه 6

آیرال خبر- شهرداری منطقه ۶ کلانشهر تبریز در اجرای طرح مقبره و حسینیه شهدای گمنام قراملک همکاری و پیشتیبانی می کند.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار و امور ارتباطات شهرداری منطقه ۶ تبریز، سامان احمدزاده، شهردار منطقه ۶ تبریز در جلسه شورای هماهنگی هیئت امنای شهدای گمنام قراملک در سالن جلسات منطقه ۶ گفت: وجود شهیدان برای جامعه اسلامی ایران باعث خیر و برکت است و شهرداری منطقه ۶ در اجرای این کار خیر صد در صد پشتیبانی و حمایت خواهد کرد.
وی تاکید کرد: در بودجه سال ۹۸ نگاه ویژه ای به محله قراملک از جهت عمرانی و فرهنگی شده چرا که این محله به عنوان هویت تاریخی منطقه ۶ و شهر تبریز مطرح است.
در ادامه حجت الاسلام برگی، رئیس حوزه ۵ پایگاه بسیج، اظهار کرد: مردم علاقه قلبی و احترام خاصی برای شهدا داشته و در مراسم استقبال از شهدای گمنام این پتانسیل را نشان دادند و در اجرای طرح مقبره شهدا و حسینیه شهدای گمنام قراملک پیشقدم شدند.
در ادامه این مراسم بعد از بررسی طرح پیشنهادی اولیه توسط مهندسین مشاور و تائید آن توسط حاضران، احکام هیئت امنا توسط حجت الاسلام برگی و شهردار منطقه ۶ و سرهنگ آذریان تقدیم شده و در آخر با پیشنهاد اعضا و رای اکثریت هیئت امنا احمدزاده به عنوان رئیس هیئت امنای شهدای گمنام قراملک انتخاب شد.
این جلسه با حضور حجت الاسلام برگی رئیس حوزه ۵ پایگاه بسیج، سرهنگ آذریان مسئول اداره حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس، هیئت امنای شهدای گمنام قراملک و احمدزاده شهردار منطقه ۶ تبریز برگزار شد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.