حیدر جعفری

حمایت شهردار تبریز موجب افزایش انرژی بازیکنان تیم فوتبال شهرداری تبریز و انگیزه مضاعف آنها برای حفظ تنها سهمیه فوتبال این شهر در رقابت های لیگ دسته یک باشگاه های کشور شد.

به گزارش آیرال خبر، حیدر جعفری سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز امروز در گفتگو با خبرنگارشهریار با بیان مطلب فوق، گفت: پیروزی برابر گل ریحان البرز و ابقای تیم شهرداری تبریز در لیگ یک را به همه هواداران و اهالی فوتبال تبریز تبریک می گویم. بازیکنان غیرتمند ما در این بازی سنگ تمام گذاشتند و حریف ۲۰ میلیاردی خود را شکست دادند.

وی ادامه داد: ما در دیدار با گل ریحان به هیچ چیز جز پیروزی فکر نمی کردیم و تمرکز ما روی سه امتیاز این بازی بود. خدا رو شکر که با پیروزی در این بازی توانستیم تنها سهمیه آذربایجان شرقی در لیگ یک را حفظ کنیم.

جعفری با بیان اینکه حفظ تیم جوان شهرداری تبریز در لیگ بدون حمایت مسئولان میسر نبود، عنوان کرد: خدا را شکر می کنیم که با وجود مشکلاتی که داشتیم، شرمنده هواداران و مسئولان نشدیم. از حمایت دکتر شهین باهر شهردار تبریز، دکتر دبیری، دکتر سلیمانی، دکتر نیکوخصلت و دکتر رحیمی که من را به عنوان سرمربی تیم انتخاب کرد و به من اعتماد کرد تا با جوان ها کار کنم، تشکر می کنم.

وی افزود: امسال با تیمی بومی نشان دادیم که فوتبال تبریز ظرفیت و پتانسیل زیادی دارد و اکنون امیدواریم که برای سال بعد تمهیداتی ویژه اندیشیده و اعمال شود که تیم شهرداری تبریز نه برای بقا، که برای رده های بالای جدول تلاش کند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز یادآور شد: حضور شهردار تبریز در تمرینات و تماشای بازی های ما به بازیکنان انرژی مضاعفی داد و ما با انگیزه بالایی در دیدار با گل ریحان ظاهر شدیم و به لطف خدا توانستیم با پیروزی در این دیدار به خواسته خود که بقا در لیگ بود، دست یابیم.

تیم فوتبال شهرداری تبریز روز گذشته با برتری یک بر صفر برابر تیم مدعی و قدرتمند گل ریحان البرز موفق شد سهمیه استان آذربایجان شرقی در رقابت های لیگ دسته یک باشگاه های کشور را حفظ کند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.