حمل و نقل بار

آیرال خبر- مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار شهرداری تبریز از تداوم طرح استقبال از بهار از ۲۸ اسفند ماه تا ۱۵ فروردین ۹۸ توسط این سازمان خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار و امور ارتباطات سازمان مدیریت حمل ونقل بار شهرداری تبریز، فاضل نادری با بیان این مطلب اظهار داشت: در این طرح پرسنل کشیک در محل ساختمان اداری سازمان برای پاسخگویی به مشکلات و مراجعات احتمالی شهروندان و رانندگان خودروهای باری مستقر می‌شوند.

نادری افزود: همچنین محل‌های استقرار امداد خودروهای مجاز در سطح شهر و حومه نیز به صورت دقیق مشخص شده و عملکرد و نحوه فعالیت آنها توسط گشت‌های خودروئی سازمان کنترل می‌شود.

وی صدور پروانه و ساماندهی تمامی خودروهای باری فعال در سطح شهر را اولویت کاری این سازمان در سال ۹۸ عنوان کرده و گفت: همچنین شناسایی و ایجاد پایانه‌های بار در ورودی‌های شهر و توقف گاه‌های خودروهای باری در حومه  و  بار اندازها در محدوده مرکزی و بازار تبریز از دیگر برنامه های این سازمان است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: در طول ایام تعطیلات نوروزی حمل اثاثیه منزل نیز تابع مقررات خاص بوده و نیازمند مجوز است.

 نادری همچنین به موضوع تکریم ارباب رجوع  تاکید کرده و افزود: خدمات دهی شایسته برای شهروندان به عنوان یکی از اولویت‌های این سازمان باید مد نظر قرار گیرد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.