در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرداری تبریز

خانواده بزرگ شهرداری تبریز، میهمان جشن بزرگ فجر انقلاب

توسطسردبیر

بهمن 13 1398

خانواده بزرگ شهرداری تبریز، میهمان جشن بزرگ فجر انقلاب

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار تبریز اعلام کرد: خانواده بزرگ شهرداری تبریز، در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب انقلاب شکوهمند اسلامی میهمان برنامه های شاد و پرمحتوی فرهنگی و اجتماعی، خواهد بود.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرداری تبریز که در محل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز و با حضور معاونین فرهنگی مناطق شهرداری تبریز، برگزار شده بود، حجت الاسلام والمسلمین حمیدی گفت: به برکت خون شهید همیشه زنده مقاومت و سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی و رخدادهای درس آموز و پرشکوه امسال، برنامه های سالجاری متفاوت تر از گذشته برگزار خواهد شد و این مجال، فرصتی ارزنده برای پاسداشت این جشن در میان همکاران خواهد بود.

او افزود: برگزاری جنگ های متعدد با موضوعات فرهنگی و اجتماعی، توجه به نقش نیروهای موثر درون مجموعه شهرداری در برگزاری این جشن ها، تمرکز بر محتوای ارزشی شعارهای انقلابی و زنده نگاه داشتن شعارها و ارزش های انقلابی از اهداف و برنامه های این دوره از جشن ها خواهد بود.

حجت الاسلام حمیدی خاطر نشان کرد: دشمن در همه این سالها با تمرکز بر توطئه ها و برنامه هایی کوشید که مردم را از انقلاب دلسرد نماید و آنها را نسبت به انقلاب بدبین نماید، این درحلیست که پیوند قلبی و عاطفی مردم با این مضامین هر روز بیشتر می شود و آنها به این مفاهیم دلبسته تر می شوند.

او اضافه کرد: با توجه به شهادت سردار بزرگ اسلام، حاج قاسم سلیمانی، لازم است برنامه های امسال نظری به مجاهدت ها و رشادت های ایشان نیز داشته باشد و از آن به عنوان یکی از عناصر مهم این جنگ ها بهره ببرند.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز همچنین با اشاره با سابقه درخشان سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز در برگزاری جشن ها و مناسبت های فرهنگی و اجتماعی اظهار داشت: در ایام دهه فجر امسال نیز تصمیم بر این است که این سازمان با حمایت و همکاری مناطق و سازمانهای مرتبط با شهرداری جهت اجرای برنامه های متنوع و با کیفیت اقدام نماید.

او افزود: قرار است این مهم در قالب دستورالعمل از سوی شهردار محترم تبریز به سازمان های وابسته به شهرداری تبریز ابلاغ شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.