دیدار تیم‌های تراکتورسازی و پیکان با برتری یک بر صفر تیم مهمان به پایان رسید.

به گزارش آیرال خبر، تیم‌های تراکتورسازی و پیکان در چارچوب دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت ۱۷ امروز در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری یک بر صفر تیم مهمان به پایان رسید.

تراکتورسازی که پس از شکست ناباورانه مقابل تیم ته جدولی سپیدرودرشت دچار شوک منفی شده بود آمده بود تا با پیروزی در این دیدار، خاطره ی تلخ رشت را به فراموشی بسپارد اما در پایان نتیجه ای عجیب خلق شد تا تراکتوری ها ضمن خداحافظی از قهرمانی به حاشیه نیز سلام بلندی داده باشند.

در آن سوی میدان، بازیکنان پیکان نیز برای جبران سه باخت متوالی پای به میدان رقابت گذاشته بودند تا شاید با کسب تک امتیاز این بازی بتوانند به آرامشی نسبی دست یابند.

نیمه ی اول با برتری نسبی میزبان آغاز شد و حملات جسته و گریخته این تیم موقعیت های نصفه و نیمه ای را خلق کرد که هیچکدام به ثمر ننشست تا در روزی که ساق های سرخ پوشان خالی از انرژی و انگیزه ی لازم بود دو تیم راهی رختکن شوند.

با شروع نیمه دوم بازهم شاگردان لیکنز توپ و میدان را در اختیار داشتند اما به نظر نمی رسید که تاکتیک و برنامه ی مشخصی برای باز کردن دروازه حریف داشته باشند هرچند اشتباهات داوری هم مزید برعلت شد تا یاران شجاعی از بازکردن قفل دروازه شیخ ویسی عاجز بمانند.

بازی با برتری تراکتوری ها ادامه داشت که برخلاف روند بازی این تیم میهمان بود که با بهره گیری از اشتباه مسلم اخباری در مهار توپ توانستند گل اول و آخر بازی را به ثمر برسانند.

پس از این گل تراکتوری ها بیشتر از قبل روی به بازی احساسی آوردند و حمنلات بی اثری را تدارک دیدند که ثمری در پی نداشت.

بازی ضعیف اکثر بازیکنان از نکات جالب این دیدار بود و در روزی که همگان منتظر درخشش و تلاش بی وقفه ی بازیکنان بودند، خیتگی بی انگیزگی و بی تفاوتی مشهودی در اردوی سرخ های آذربایجان دیده می شد که بسیار عجیب مینمود.

تراکتور با این باخت خانگی همچنان ۴۹ امتیازی ماند تا با روحیه ای متزلزل به دیار نصف جهان برای دیدار با ذوب آه سفر کند.

پیکانی ها هم با سه امتیاز شیرین و غافلگیر کننده ی تبریز، ۲۸ امتیازی شدند و خود را به ساحل آرامش رساندند!

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.