اتوبوسرانی

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از وجود  ۹۳ مورد بریدگی در مسیر تندرو خبر داده و گفت: وجود برخی مشکلات در مسیر تندرو باعث کم رنگ شدن خدمات رسانی به همشهریان و مسافرین گرامی شده است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، فرخ جلالی در جلسه مجمع عمومی این شرکت اظهار داشت:مشکلاتی همچون بریدگی‌های زیاد در مسیر تندرو، وضیعت آسفالت و کف برخی ایستگاه‌ها از جمله این موارد است.

جلالی افزود: در مسیر تندرو ۹۳ مورد بریدگی وجود دارد که این موارد از جمله علت‌های بالقوه وقوع تصادفات و کاهش سرعت اتوبوس‌ها در این مسیر است.

وی همچنین در خصوص رسیدگی به وضیعت تعدادی از ایستگاه‌های مسیر تندرو اظهار داشت: از سال گذشته مقرر شده بود تعداد ۲۳ مورد از ایستگاه‎‌های مختلف مسیر تندرو  توسط مناطق مختلف شهرداری مورد بازسازی قرار گیرد که این مورد نیز تا بحال محقق نشده است.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه در پایان گفت: اگر در خصوص مسائل و موانعی  که در مسیر خدمات رسانی به همشهریان و مسافرین گرامی وجود دارد و راه حل آنها در اختیار اتوبوسرانی نیست، اقدامات مناسب و سریع صورت گیرد، شاهد ارائه خدمات حمل و نقل عمومی مطلوب‌تر در شهر تبریز خواهیم بود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.