بدرقه شهردار

پنجمین گروه امدادی شهرداری تبریز جهت خدمات رسانی به هموطنان سیل زده صبح امروز با بدرقه شهردار تبریز عازم استان گلستان شد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از  شهریار، ایرج شهین باهر شهردار تبریز در حاشیه اعزام پنجمین گروه امدادی شهرداری تبریز به مناطق سیل زده، گفت: پنجمین گروه امدادی شهرداری تبریز جهت خدمات رسانی به هموطنان سیل زده با مشارکت حوزه علمیه امیرالمومنین (ع) عازم استان گلستان شد.

وی ادامه داد: این اکیپ ۴۰ نفره متشکل از طلاب داوطلب و نیروهای شهرداری تبریز که اعلام آمادگی کردند، است که قرار است در آق قلا به هموطنان سیل زده خدمات رسانی کنند.

ایرج شهین باهر در ادامه با اشاره به اینکه پیش از این چهار اکیپ عازم مناطق سیل زده شده بود، عنوان کرد: از زمان شروع امدادرسانی به مناطق سیل زده، تاکنون ۱۲۰ نفر در قالب دو اکیپ عملیاتی و امدادی به آق قلا، یک اکیپ به ایلام و یک اکیپ به پل دختر اعزام شده است.

وی افزود: شهرداری تبریز همچنین طی این مدت اقلام مختلفی به ارزش نزدیک به ۳۶۰ میلیون تومان خریداری و به مناطق سیل زده ارسال کرده است.

شهردار تبریز یادآور شد: موکب شهرداری تبریز با مشارکت استانداری و تمام موکب های استان در مناطق سیل زده ایلام خدمات رسانی می کنند و تا زمانی که مشکلات هموطنان سیل زده برطرف نشود، خدمات رسانی این موکب ادامه دارد.

وی با بیان اینکه شهرداری تبریز همچنان آماده خدمات رسانی در مناطق سیل زده است، گفت: خوشبختانه هم نیروهای شهرداری تبریز و هم نیروهایی از تمام اقشار برای حضور و خدمات رسانی در مناطق سیل زده اعلام آمادگی کرده اند و بر این اساس ما برنامه ریزی های لازم را انجام می دهیم می کنیم تا این خدمات با نظم و انسجام بیشتری ادامه یابد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.