منطقه ۴

شهردار منطقه۴ تبریز، با تاکید بر اینکه خدمات شهری منطقه، باید مهیای برنامه‌های ویژه پاییز و زمستان باشد، اظهار داشت: بررسی‌های فنی ناوگان خدمات شهری و رفع ایرادات ماشین‌آلات باید در اولویت باشد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، اکبر امجدی در جلسه معاونان و مدیران منطقه، با بیان این مطلب اضافه کرد: در آستانه بارش‌های پاییز و زمستان، باید از هم‌اکنون لایروبی کانال‌های سطح حوزه را مد نظر قرار داده و احتمال آبگرفتگی‌های آینده را به حداقل برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه زمینه‌های مساعدی برای شفافیت و پاسخگویی سیستم فراهم شده است؛ در این راستا، گزارش آنلاین واحدهای مهندسی و  به‌روزرسانی سیستم ساجا ضروری است.

امجدی با بیان اینکه طرح‌های راکد، نیازمند اولویت‌بندی است، خاطرنشان کرد: در آستانه فصل بودجه‌ریزی، تمام تلاش خود را برای تقویت پشتوانه مالی پروژه‌ها خواهیم کرد.

شهردار منطقه۴ تبریز، حفاظت از اصول شهرسازی و معماری را وظیفه مهم شهرداری خواند و گفت: با توجه به روند روبه‌توسعه منطقه، حضور منسجم اکیپ‌های عملیاتی و برخورد قاطع با ساخت‌وسازهای غیرمجاز، حایز اهمیت است.

وی ادامه داد: هر گونه تخطی در بحث موقعیت دقیق املاک، در آینده پیامدها و هزینه‌های سنگین به دنیال خواهد داشت، از این رو به‌روزرسانی کدهای نوسازی باید در دستور کار شهرسازی منطقه باشد.

شهردار منطقه۴ تبریز، دیدارهای مردمی را فرصت ارزشمند برای احصای نیازهای فرهنگی، عمرانی و خدماتی منطقه خواند و بر لزوم حضور مدیران و معاونان در دیدارهای مردمی مساجد و محلات تاکید کرد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.