تبریز

با حضور شهردار، معاونین و مدیران شهرداری منطقه ۶ تبریز، جلسه ای در خصوص بررسی و ارزیابی عملکرد این منطقه و تبیین و اعلام اولویت ها و برنامه های پیش رو، برگزار شد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، در این جلسه نتایج ارزیابی عملکرد شهرداری منطقه شش در مقایسه با سایر مناطق تشریح شد.

این ارزیابی که توسط کارشناسان معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تبریز صورت گرفته بود شهرداری منطقه۶ رتبه سوم  در زمینه تحقق درآمد۶ ماهه سال جاری در بین مناطق دهگانه را به دست آورده است.

در این جلسه سامان احمدزاده شهردار منطقه ۶ تبریز به تشریح وظایف و نواقص واحدهای مختلف پرداخت و به ساماندهی مسیرهای BRT، ترمیم  و رفع نواقص روشنایی پارک ها، پیگیری جدی در برخورد با بحث های ساخت و سازهای غیر مجاز، کنترل جمعیت سگ های ولگرد سطح حوزه و ترمیم و توسعه زمین های بازی تأکید کرد.

او با بیان اینکه این ارزیابی شفاف کننده واقعیت ها است، گفت: این اطلاعات به منظور آسیب شناسی و خود انتقادی و ترسیم نقشه راه جدید برای نیمه دوم سال و در ادامه تنظیم و تدوین بودجه سال ۱۳۹۹ منطقه با رویکرد فضای سبز می باشد و می تواند برای برداشتن گام های بلند در جهت توسعه روزافزون شهر و حرکت به سوی توسعه یافتگی همه جانبه باشد.

احمدزاده در بخش دیگری از سخنان خود آمادگی عوامل خدمات شهری و اجرایی را برای آغاز فصل سرما خواستار شد و برای خرید و تجهیز ماشین آلات و محلول ساز تأکید کرد و از عوامل معاونت خدمات شهری و اجرایی، فضای سبز و عوامل معاونت فنی و عمرانی خواست که با تشکیل کارگروه هایی نسبت به بازدید از حوزه اقدام کنند و به کمبودها و نواقص منطقه از جمله تعمیر سرویس های بهداشتی و بررسی املاک منطقه در جهت مسیرگشایی و کاهش ترافیک در سطح حوزه، تداوم عملیات آسفالت ریزی و لکه گیری معابر تا پایان فصل کاری بپردازند.

احمدزاده با اشاره به اهمیت حفظ و توسعه فضای سبز عمومی، اظهار داشت: شهرداری تبریز با تمام توان توسعه فضای سبز را در اولویت برنامه های اجرایی قرار داده و یکی از اولویت های سال ۹۹ شناسایی محل هایی برای احداث پارک و گسترش فضای سبز عمومی است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.