عملیات خط کشی

خط کشی محوری خیابان های تازه آسفالت شده توسط سازمان ترافیک، پس از اجرای عملیات آسفالت و گذشت مدت زمان حداقل یک هفته انجام می شود.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، اصغر آدی بیگ مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز در خصوص خط کشی معابر تازه آسفالت شده، گفت: علائم راهنمایی و رانندگی معابر مهم‌ترین علائم ترافیکی شهر محسوب می‌شود که هدف از ترسیم این علائم، آگاهی دادن به رانندگان و عابران پیاده و انضباط بخشیدن به تردد سواره‌ها و پیاده‌ها است.

وی ادامه داد: توجه به خط کشی معابر از اصول اولیه و بدیهی زندگی در شهر و حرکت بین خطوط، در واقع الفبای رانندگی است. این خط کشی‌ها به منظور هدایت خودروها در حرکت بین خطوط و رعایت حقوق عابران در گذرگاه‌های عابر پیاده، نقش مهمی در هدایت جریان آمد و شد، روانی تردد و کاهش ترافیک ایفا می‌کند.

آدی بیگ عنوان کرد: با توجه به هماهنگی های به عمل آمده با معاونت و سازمان عمران در خصوص تراش و آسفالت اساسی خیابان های اصلی تبریز، سازمان ترافیک پس از اجرای عملیات آسفالت و گذشت مدت زمان حداقل یک هفته نسبت به خط کشی محوری اقدام می کند.

وی گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی و جهت جلوگیری از تیره شدن زود هنگام خط کشی ها، عملیات آسفالت و خط کشی حداقل باید با یک هفته فاصله اجرا شود و در معابری که فعلا رویه آسفالتی اجرا نشده است، امکان خط کشی وجود ندارد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.